مقالات آموزشی

فواید استفاده از ترولی

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاهی به عنوان ترولی در جهت ارتقای کیفیت نظافت برای زندگی بهتر افراد معرفی گردیده که کمک شایان توجهی در بهبود عملکرد شست و شو را به دنبال داشته،تحقیقات محققان امکاناتی که روزی رسیدن به آن ها محال به نظر می رسید و مردم آرزوی آن را داشته اند به آسانی در اختیارشان قرار داده اند.

اهمیت بهداشت و پاکی

نظافت یکی از مهم ترین مسائل در زندگی هر انسانی محسوب می شود و از دیرباز تا به امروز مورد توجه عامه مردم بوده و ذهن بشریت را به نوعی به خود درگیر کرده است. از جمله راهکارهایی که برای بهبود روند نظافتی و شست و شو در مکان های مختلف وجود دارد و با روش های بسیار مشکل و طاقت فرسای گذشته فاصله بسیاری دارد انواع ترالی هستند.

وسیله ای به نام ترولی یا تی شوی صنعتی به زبان عامیانه مردم همان تی شور وسیله ای کاربردی است و با استفاده از آن کاربر مشکلاتی را که در استفاده از روش های سنتی دست و پنجه نرم می کرد را ندارد و بهره گیری از این وسیله نظافتی به عنوان شیوه ای تازه و بدیع در امر پاکیزگی به جامعه معرفی گردیده و در بازار امروز برای سهولت کار و بهبود کیفیت پاکسازی به کاربر نظافتی پیشنهاد می گردد تا راهگشای مناسبی برای مصرف کننده باشد.

استفاده از روش های سنتی زمان بر، هزینه ساز و معایب بسیاری را به دنبال دارد و کیفیت پایین پاکیزگی با امکان آسیب دیدگی وسایل و اثاثیه همراه بوده و همواره کاربر خدماتی را به ستوه می آورد. پیشنهاد جایگزینی ترولی ها را تحول جدیدی در نحوه عملکرد و پیشرفت کیفیت کار نظافت در دنیای امروز می توان برشمرد.

دلایل انتخاب ترولی

برای ترک کردن روش های مرسوم نظافتی و روی آوردن به روش های دنیای مدرن امروزی شناخت کامل و اساسی از اطلاعات برای افراد جویای ترولی خدماتی وجود دارد که در این جا به چند دلیل اجمالی اشاره می گردد.

جنس و کیفیت ترولی

جنس ترولی هایی که در این مقاله به معرفی و توضیح در رابطه با آن پرداخته می شود از ماده ای به نام پلی پروپیلن است.

تولید شده از پلی پروپیلن

پلی پروپیلنپلی پروپیلن پلیمری ترکیبی از ترموپلاستی و ترکیب آنمونومرهای پروپیلن می باشد و درخواست این ماده تا سال ۲۰۲۰ به حدود ۶۲ میلیون تخمین زده شده و تقاضاکنندگان آن عمدتاٌ در خصوص صنعت دسته بندی می شوند. این ماده بسیار لغزنده و جایگزینی مناسب برای پلاستیک است.

از خصوصیات آن می توان به مقاومت شیمیایی آن اشاره کرد یعنی پایه و اسید پلی پروپیلن رقیق شده و به راحتی در برابر واکنش های شیمیای عکس العملی ندارد، مقاومت شیمیایی در خم کردن و پیچش در قیاس با پلاستیک ماده سختی محسوب می شود و شکست را در مقابل هر ضربه ای به همراه ندارد.

این ماده بسیار شفاف به صورت طبیعی تولید می شود و دارا بودن رنگ طبیعی، وزن سبک و مخصوص از جمله ویژگی های این ماده کاربردی ارزشمند  به حساب آید که در ساخت ترولی ها از آن بهره گرفته شده است.

ترالی نظافتسهولت نظافت با ترولی

ترولی یک چرخ دستی بسیار سبک و کاربردی و زیبا است که به راحتی حرکت می کند و نحوه عملکرد و سرعت کاربر را به نحوه غیر قابل تصور ارتقا می بخشد. به صورتی که عملیات شست و شو، نظافت و گردگیری و تی کشی و حمل ابزارآلات نظافتی با استفاده از این ترالی نظافتی می تواند به راحتی انجام شود.

وسایل تشکیل دهنده آن عمدتاٌ  شامل سطل و سبد و سیستم تی و تی شور می باشد و در مقابل روش سنتی و قدیمی نظافتی که کار زمان بر و طولانی و بی کیفیت است را ارتقا می بخشد.

طراحی کاربردی برای راحتی کار کاربر

تری شور چند منظورهطراحی ترولی ها به صورت ارگونومیک و بسیار ساده و کاربردی است و دسته ای که بر روی آن نصب شده هدایت دستگاه را آسان می کند و عرض آن متناسب با عرض شانه افراد طراحی شده، قابلیت  عبور آن را  از  هر مکانی امکان پذیر می کند.

سادگی نظافت دستگاه

تی کشی با ترولینظافت این ترولی ها نیاز به صرف وقت زیادی ندارند چرا که  این دستگاه از جنس خوب و ساختار عالی و کیفیت بالا برخوردار است که باعث می شود آلودگی ها را در درون خود نگه داری نکنند و با یک نظافت کوچک به راحتی تمیز شوند، به دلیل کیفیت بالا در جنس به کار رفته به سهولت و بدون صرف وقت اضافی هرگونه آلودگی و کثیفی می توان آن ها را نظافت کرد.

سادگی در تهیه هر یک اجزای ترولی

انبار کالادر هنگام استفاده از این ترالی ها بر اثر سهل انگاری کاربر یا هر دلیل دیگر ممکن است دستگاه دچار آسیب شود در صورتی که امکان رفع خرابی وجود نداشته باشد. قطعه ای را که دچار مشکل شده با هزینه بسیار کم می توان تعویض کرد.

ترالی نظافت که در بازار عرضه می شود در صورتی که دچار آسیب گردند، به دلیل ساختار بسیار بی کیفیت در صورت آسیب حتی جزئی راهی جز این که باید مستقیم دور ریخته شود وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا