اخبار

نصب اولین درگاه مکانیزه ضدعفونی وسایل نقلیه امدادی در ایتالیا توسط شرکت ISTOBAL

ایستوبال (ISTOBAL)، شرکتی اسپانیایی است که ساختمان مرکزی و کارخانه تولیدی آن در شهر والنسیا قرار دارد. این شرکت از سال ۱۹۵۰ در طراحی، ساخت و بازاریابی محصولات و راهکارهای شستشو و نظافت خودرو و تجهیزات کارواش پیشرو است. شرکت ایستوبال محصولات خود را به قاره های مختلف و بیش از ۷۵ کشور صادر میکند. ایستوبال بزرگترین سهم بازار تجهیزات شستشوی و مراقبت از خودرو ایتالیا را در اختیار دارد، با اورژانس شهر مودنا (Modena) همکاری می کند تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کرده و از امنیت بیماران و پرسنل بهداشتی و اورژانس اطمینان حاصل کند.

ویژگی های درگاه مکانیزه ضدعفونی کننده ایستوبال

درگاه مکانیزه ضدعفونی

شرکت ISTOBAL اقدام به نصب درگاه مکانیزه ضدعفونی کننده در خروجی و ورودی مراکز بهداشتی جهت حفظ امنیت بهداشتی کارکنان و خودروهای خدمات بهداشتی در این شهر نموده است. علاوه برآن، این درگاه برای ضدعفونی روزانه آمبولانس ها و پرسنل پزشکی بعد از انتقال بیماران استفاده میشود. ISTOBAL با ظهورCOVID-19 ، با هدف بهینه سازی فرایند نظافت وسایل نقلیه پزشکی با استفاده از دانش و تجربه خود، تولید این آرک شستشوی مکانیزه را آغاز کرد. این شرکت با اهدای این دستگاه به مراکز بهداشتی فرایند ضدعفونی کردن تجهیزات و پرسنل را تا حد زیادی سرعت بخشید. آرک شستشو مکانیزه پرسنل، مواد ضدعفونی کننده را در مدت زمان ۱۵ ثانیه به طور کامل بر سطح تجهیزات اسپری میکند و ظرفیت ضدعفونی روزانه ۴۰۰۰ نفر را دارد. این دستگاه ظرفیت ضدعفونی میانگین ۱۰۰۰ خودروی خدمات پزشکی با صورت ۳۶۰ درجه را دارد. به زودی از این تجهیزات جدید ایستوبال برای ضدعفونی کردن خودروهای آتش نشانی و ناوگان نیروهای امنیتی پلیس در این شهر نیز استفاده میشود.

سیستم درگاه مکانیزه ضدعفونی پیش تر با موفقیت در اسپانیا، نه تنها در بیمارستان ها و ستادهای مختلف نیروهای امنیتی و اجرایی دولت، بلکه در کارواش ها نیز بکار گرفته شده تا مردم جامعه هم بتوانند از آن برای ضدعفونی کردن وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا