اخبار

راه اندازی وب سایت جدید شرکت ابراهیم همزمان با آغاز سال ۱۳۹۶ شمسی

همزمان با آغاز سال ۱۳۹۶ شمسی، شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم با هدف اطلاع رسانی بیشتر به مشتریان و دسترسی راحت تر ایشان به موضوعات مورد نظر، از سایت جدید خود رو نمایی نمود. دسته بندی و ارائه موضوعات متنوع در قالبی ساده از ویژگی های این وب سایت می باشد که موجب دسترسی راحت و سریع کاربران به موضوعات مطرح شده می گردد.


این وب سایت شامل بخش های متنوعی می باشد که ضمن ارائه نمایی کامل از محصولات، فعالیت ها و خدمات پس از فروش شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم، شرکای تجاری این مجموعه را معرفی نموده و و اطلاعات جامعی را در مورد شعبات شرکت در سراسر ایران به مشتریان ارایه می نمایند. در ادامه به منظور آشنایی بیشتر به معرفی مختصر برخی از بخش های مختلف وب سایت جدید می پردازیم.

بخش محصولات

این بخش از وب سایت جدید تمامی محصولات شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم را که شامل انواع دستگاه های اسکرابر ، سوییپر ، واترجت ، جاروبرقی صنعتی و دیگر محصولات می باشد را به صورت کامل و جامع معرفی می نماید. مقایسه محصولات مشابه، دسترسی به کاتالوگ های زبان اصلی محصولات، عکس ها و فیلم های کاربردی محصولات از دیگر ویژگی های این بخش می باشد.

بخش اخبار

بخش اخبار وب سایت با انتشار به روز اخبار مهم و مرتبط با شرکت، مشتریان و کاربران را در جریان فعالیت ها و رویداد های مهم مجموع قرار می دهد.

بخش خدمات پس از فروش

بخش خدمات پس از فروش وب سایت ابراهیم  اطاعات کامل و جامعی در مورد نحوه همراهی شرکت با مشتریان و حمایت از آنها پس از خرید محصولان ارائه می نماید.

بخش مقالات

این بخش از وب سایت با ارائه مقالات متنوع و به روز رسانی منظم، نقش مهمی در آشنایی مشتریان با محصولات، نحوه کارکرد آنها و کاربرد های آنها در محیط های خانگی، تجاری و صنعتی ایفا می کند.

بخش سئوالات متداول

دسترسی سریع و آسان به سئوالات متداول و پاسخ ها، تمامی موارد مبهم را برای کاربران شفاف سازی می نماید.

بخش شعبات

این بخش با معرفی کامل شعبات شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم در سراسر ایران، کاربران را به منظور دستیابی سریع و آسان به نزدیک ترین مراکز راهنمایی می کند.

بخش شرکای تجاری

بخش شرکای تجاری وب سایت با معرفی کامل و دقیق شرکای خارجی و برون مرزی شرکت ابراهیم، ضمن جلب اعتماد مشتریان کیفیت محصولات ارائه شده را تضمین می نماید.


دسترسی آسان و سریع به دیگر وب سایت های شرکت ابراهیم، کاتالوگ زبان اصلی محصولات و صفحات اجتماعی شرکت، از دیگر ویژگی های این وب سایت می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا