اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نوزدهمین سمپوزیوم فولاد در شهر تبریز اسفندماه ۹۵

امروزه صنایع فولاد نقش محوری در صنعتی نمودن کشورها ایفا می نمایند و امروزه شاهد تلاش چشم گیر کشورهای بدون منابع طبیعی و مواد اولیه لازم برای استفاده از این صنعت مهم در کشورهایشان بوده ایم و به دنبال آن کشورهای بسیاری توسعه صنعتی خود را بر آهن و فولاد بنا نهادند. استفاده مناسب از صنایع فولاد و سرمایه گذاری مفید در این صنعت از دیدگاه های فرهنگی،تجاری، کسب و کار و اقتصادی کاملا مثبت می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی در این صنعت محصولات فولادی را مطابق با نیاز بازارهای جهانی قابل ارائه نموده است و در جهت آشنایی هرچه بیشتر با این صنعت و ایجاد بهره وری مناسب از کارخانه های تولید محصولات فولادی نمایشگاه ها، کنفرانس ها و نشست های تخصصی بسیاری در کشورها برگزار می گردد.

در کشور ما این صنعت امروزه با پیشرفت چشم گیری همراه گردیده است و از قطب های صنعتی ایران در عرصه فولاد شهر تبریز می باشد به همین منظور این شهر در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اسفندماه سال ۹۵ میزبان سمپوزیوم فولاد ایران می باشد که با حضور فعالان صنعت فولاد می باشد. هدف از برگزاری سالیانه این سمپوزیوم ایجاد و برقراری زمینه مساعد برای مدیران، تولیدکنندگان و محققان در عرصه فولاد و تبادل نظر در جهت رفع مشکلات این صنعت می باشد.
برقراری شرایط مساعد در محیط کارخانه های فولاد از مهم ترین دغدغه مدیران در این صنعت می باشد. انجام نظافت صحیح، کنترل پسماند، حفظ تجهیزات کارخانه نیاز به اجرای تمهیدات خاصی در این زمینه داشته و لذا جهت به انجام رساندن هر یک از مسائل ذکر شده امروزه تولیدکنندگان تجهیزات نظافت صنعتی دستگاه های مناسبی را جهت بهبود شرایط و ایجاد نظم در این صنعت معرفی می نماید. شرکت توسعه صنعتی ابراهیم پیشرو در ارائه راهکارهای نوین نظافت صنعتی ضمن خوشامدگویی به فعالان عرصه فولاد و علاقمندان به این صنعت آمادگی خود را جهت همکاری با کارخانه های صنعتی فولاد و محصولات مرتبط اعلام می دارد. تجهیزات قابل ارائه توسط این شرکت مانند سوییپر ، اسکرابر ، مکنده و واترجت صنعتی عملیات نظافت در کارخانه های صنعتی و به خصوص صنایع فولاد را با سهولت ویژه ای همراه نموده اند.

حضور شرکت ابراهیم در نوزدهمین سمپوزیوم فولاد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا