اخبار

همراهی مداوم در ارائه تجهیزات نظافت صنعتی برای مقابله با ویروس کرونا

قبل از هر چیز ما می خواهیم شما را از ویروس کرونا که امروزه تمام جهان را فراگرفته و به عنوان پاتوژنی مهم در انسان و حیوان محسوب می شود آگاه سازیم، ویروسی که در اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین شناسایی شد و به سرعت گسترش پیدا کرد. ویروس کرونا به عنوان بیماری سندروم تنفسی حاد در جهان مشخص شده و بر روی روند زندگی و کار اکثر مردم دنیا در این مدت کوتاه تاثیر چشمگیری داشته و هم اکنون عفونت واقعی COVID-19 در سراسر جهان رو به رشد است و بر مشتریان و بازارها موثر بوده است.

 

با توجه به این اطلاعات، مجموعه ابراهیم می خواهد کلیه اقدامات بهداشتی را برای شما به صورت بهینه به انجام برساند تا با این خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان بتواند در کند نمودن روند رشد ویروس کرونا و از میان برداشتن روال رو به رشد آن جلوگیری کند که همواره نیز بر این هدف عمل نموده ایم و به صورت مسئولانه و طبق آیین نامه های بهداشتی مقامات بهداشتی خدمت رسان هموطنان عزیزمان هستیم.

 

ارائه خدمات در زمان شیوع ویروس کرونا

ما برای اطمینان از روند تولید و توزیع کالاهای خود اقدامات احتیاطی امنیتی و بهداشتی را به صورت گسترده در مکان های تولید و فروش خود اعمال کرده ایم و در محل کار به کارمندان خود دستور داده ایم که به طور جدی قوانین بهداشتی را به کار گیرند و نیز در کلیه مناطق ورودی ما دستگاه های ضد عفونی کننده نصب گردیده ایم و چندین بار در روز دستگیره درها ، نرده ها و سرویس های بهداشتی را ضدعفونی می کنیم و در انبارهای ما ممنوعیت بازدیدکنندگان وجود دارد. برای تحویل ها و وانت ها ، مناطق جداگانه ای را مشخص کرده ایم که در آن رانندگان مجاز به جابجایی و مسافت امنیتی ۲ متری با افراد هستند.ما از تماس های بین بخش های مختلف اجتناب می کنیم و جلسات خود را از طریق تماس تلفنی یا کنفرانس اینترنتی برگزار می  کنیم. بخش خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم در این دوران با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

 

مقررات گرفته شده ما مطابق آیین نامه های بهداشتی به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند. همچنین تیم های فروش شرکت طبق معمول برای همه مشتریان گرامی از طریق تلفن، ایمیل یا سایت های شرکت و سایر روش های دیجیتال در دسترس هستند و شرکت ابراهیم با رعایت آیین نامه های مراجع دولتی و بهداشتی محصولات دستگاه های تمیز کننده خود را ارائه می دهد و آماده سرویس دهی به متقاضیان گرامی است. پرسنل خدمات ما در هر زمان در اختیار شما هستند. کلیه تکنسین های خدمات موظف هستند که قوانین بهداشتی لازم را به کار گیرند و قبل از بازدید با شما تماس می گیرند و در مورد قوانین خاص شما و نحوه اعمال آن ها سؤال می کنند. در روزها و هفته های آینده در صورت نیاز دگرباره ما شما را در جریان روند خدمات خود آگاه خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا