مقالات آموزشی

مزایای به کارگیری دستگاه پولیشر صنعتی در نظافت واحد های تجاری

در بسیاری از ادارات و مجتمع های تجاری از کفپوش های سنگی و براق استفاده شده است، تردد و استفاده روزانه مراجعیت و کارمندان بر روی این سطوح باعث کاهش درخشندگی و سطح نظافت چنین کفپوش هایی می گردد. اگر از مراقبت، نگهداری و نظافت صحیح این سطوح با استفاده از کفساب صنعتی غافل شوید، تجمع آلودگی ها بر آنها میتواند کاهش درخشندگی، افزایش سرعت فرسودگی و بروز خرابی در آنها را به همراه داشته باشد. از این رو استفاده از روش های کفسابی یا دستگاهی که بتواند این درخشندگی و تمیزی را به سطوح سنگی بازگرداند، راهکار مناسب و بهینه نظافت چنین محیط های تجاری خواهد بود. دستگاه پولیشر، میتواند از مناسب ترین راهکار های نظافت و درخشان نمودن سطوح سنگی در محیط های اداری و تجاری باشد. با استفاده از این دستگاه نظافتی میتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن سطوح را براق نمایید.

کاربرد دستگاه پولیشر چیست

کاربرد های کفساب صنعتیاز دستگاه پولیشر صنعتی برای سهولت در درخشان نمودن کف های اتاق ها با پوشش چوب سخت، سنگ و سرامیک ها و تمیز کردن آنها استفاده می شود. به کارگیری این دستگاه نظافت صنعتی برای حفاظت از پوشش کف، جلوگیری از تجمع آلودگی، محافظت در برابر خوردگی، خراش و یا ترک خوردن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مصارف زیادی دارد. این دستگاه با اتکا به فشار بالا بر سطح و سرعت چرخش زیاد موتور و پد نظافت، میتواند آلودگی ها را به راحتی از سطوح جدا نموده و یا در حذف ناهمواری های سطح کارایی بالایی داشته باشد. از این رو درخشندگی و براق شدن سطوح کف را برای مجتمع های تجاری به ارمغان خواهد آورد.

ساختار و ساز و کار دستگاه پولیشر

دستگاه کفساب متشکل از موتور، برس چرخشی، دسته کنترلی و در برخی نمونه ها مخزن و سامانه پاشش آب می باشد. این دستگاه با ایجاد فشار بر سطح زمین توسط وزن موتور که بر روی برس قرار دارد، میتواند حذف آلودگی های عمقی، لایه برداری و درخشنگی را در سطح ایجاد نماید. طرز کار با دستگاه پولیشر آسان بوده و کاربران به راحتی میتوانند از آن برای نظافت و براق کردن سطح کف مورد استفاده قرار دهند.

مزایای استفاده از پولیشر در نظافت و درخشندگی سطوح

استفاده از دستگاه کفساب برای تمیز کردن و ایجاد درخشندگی درسطوح سنگی تجاری و اداری مزایای بسیاری برای کارفرمایان و صاحبان این مجموعه ها به همراه خواهد داشت.

کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری سطوح کف را به دنبال خواهد داشت

استفاده از دستگاه کفساب صنعتی برای ایجاد درخشندگی و صیقلی کردن سطوح، با برطرف نمودن ترک ها، خوردگی ها، ناهمواری ها و تجمع آلودگی های به جا مانده بر سطوح میتواند به میزان زیادی در کاهش هزینه های نگهداری و مراقبت از سطوح تاثیر گذار باشد. استفاده از این دستگاه نظافتی همچنین در کاهش میزان احتمال بروز خطرات و حوادث ناشی از وجود این موارد در سطح می گردد.

استفاده و کاربرد دستگاه پولیشر نیاز به آموزش تخصصی ندارد

استفاده از پولیشر صنعتیکاربرد و استفاده از دستگاه پولیشر بسیار راحت است، تنها کافی است دستگاه را روشن نموده و آن را در مسیر و یا سطح مورد نظر جابجا نمایید. به کارگیری دستگاه به آموزش خاصی نیاز نداشته و کاربران میتوانند به آسانی طرز کار با آن را در مدت کوتاهی فرا گیرند. از این رو نیازی به صرف زمان طولانی برای آموزش دادن به افراد تازه کار نخواهید داشت.

مصرف آب و مواد شوینده را پایین می آورد

در دستگاه پولیشر به دلیل اتکای بیشتر به پرس چرخشی و فشار سطحی دستگاه برای نظافت و ایجاد درخشندگی سطوح، این دستگاه با مصرف میزان کم آب و ماده شوینده و داشتن سامانه پاشش مکانیزه و بهینه، میتواند به مزیان زیادی در کاهش مصرف آب و محلول های شوینده شیمیایی تاثیر گذاری داشته باشد و هزینه های نظافت را کاهش دهد.

دستگاه پولیشر ارگونومی بالای دستگاه و کاهش میزان خستگی کاربر را به همراه دارد

دستگاه پولیشر با دسته قابل تنظیم میتواند به میزان زیادی در سلامت کاربران حین نظافت تاثیرگذار باشد. این دستگاه با قدرت و سرعت بالا در انجام نظافت سطوح و کاهش زمان نظافت انرژی زیادی از کاربران نگرفته و از خستگی آنان در حین نظافت جلوگیری به عمل می آورد.

استفاده از مواد مرغوب در ساخت آن کارآیی دستگاه را افزایش میدهد

در ساخت پولیشر صنعتی از مواد با کیفیت و مطلوب استفاده شده است. دستگاه کفساب صنعتی با داشتن بدنه مقاوم در برابر خوردگی و ضربه مقاوم بوده و کاربر میتواند در شرایط سخت و محیط های خاص از دستگاه برای فعالیت های نظافتی استفاده نماید.

معرفی دستگاه پولیشر Bionic

پولیشر صنعتی Bionicپولیشر صنعتی Bionic از تولیدات کمپانی Columbus با استفاده از تکنولوژی های مناسب و برتر در زمینه پولیش زدن سطوح، از جمله کارآمد ترین تجهیزات نظافت صنعتی مورد استفاده در این خصوص می باشد. این دستگاه با داشتن پهنای برس و شستشوی ۴۳ سانتیمتری و کابل برق ۱۲ متری ضد آب و ضد تاب خوردن، از شعاع کاری بالایی برخوردار است. مجهز بودن این دستگاه نظافتی به مخزن ۱۰ لیتری و ارتفاع مناسب برس آن امکان نظافت و شستشوی سطوح کم ارتفاع مانند زیر رادیاتور ها، لوله ها و قفسه ها را فراهم می آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا