مقالات آموزشی

معرفی ویژگی ها و کاربرد های اسکرابر چند منظوره

اسکرابر چند منظوره چیست؟

اسکرابر چند منظوره یکی از انواع پرکاربرد دستگاه های اسکرابر صنعتی است. آلودگی ها و جرم ها با بر جای ماندن بر روی سطوح مختلف، محیط را غیر بهداشتی می نمایند. در این بین سطح زمین، راه پله ها، نمای ساختمان و سرویس های بهداشتی، به آلودگی های قابل توجهی دچار شده و نیازمند سطح بالاتری از نظافت هستند.

بکارگیری روش های سنتی تی و سطل آب معمولا سخت و پر زحمت بوده و زمان زیادی از افراد می گیرد. به همین منظور ابزار های نظافتی مانند موتور اسکرابر برای نظافت سطوح کاربردی می باشند. اسکرابر چند منظوره ، امور نظافتی سطوح کف را در محیط های با دسترسی دشوار، ساده و آسان می نماید.

معرفی اسکرابر چند منظوره

 

اسکرابر چند منظوره، یک ابزار چند منظوره برای نظافت و شستشوی سریع و بی دردسر سطوح کف می باشد. این دستگاه اغلب به منظور نظافت نقاطی استفاده می شود که تجهیزات بزرگ به آن ها دسترسی ندارند. موتور اسکرابر دارای وزن کم، طراحی ویژه و پهنای شستشوی مناسب است تا عملیات به سادگی و با دقت تمام انجام گیرد.

بخش های اصلی این دستگاه، یک برس دیسکی چرخان و یک دسته تلسکوپی هستند. برای تامین انرژی حرکتی برس، یک باتری در نظر گرفته شده که به طرز مناسبی بر روی یک کوله پشتی قرا گرفته است. همچنین موتور قدرتمند این دستگاه با گشتاور بالا، عملکرد فوق العاده ای را فراهم می نماید. اسکرابر چند منظوره دسته بلندی دارد تا کاربر به راحتی بتواند نقاط دور از دسترس را نظافت کند.

ویژگی های مهم زمین شوی چند منظوره

 

اسکرابر چند منظوره ویژگی های متعددی دارد که در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می شود.

شستشوی دقیق و سریع

این دستگاه با برخورداری از یک سیستم برس زنی سریع، در مدت زمانی به مراتب کم تر از روش سنتی سطل و تی محیط را تمیز می کند. همچنین قدرت و گشتاور بالای آن موجب می شود تا جلادهی سطح به بهترین نحو انجام گیرد.

وزن کم در اسکرابر چند منظوره

اسکرابر چند منظوره، دارای وزن کمی بوده و به راحتی توسط کاربر حمل و نقل می شود. دسته سبک آن نیز امکان شستشوی آسان و طولانی مدت سطح را فراهم می نماید.

باتری پر قدرت

باتری های اسکرابر چند منظوره که همراه با دستگاه قابل و به راحتی حمل می شوند، امکان شستشوی مداوم را تا حدود ۴ ساعت فراهم می نماید. باتری دار بودن این ابزار، شرایط را برای استفاده نامحدود از آن را در محیط های باز ایجاد کرده است.

شستشوی بی زحمت با زمین شوی چند کاره

در روش های سنتی نظافت، کاربر باید بصورت فیزیکی به سطح نیرو وارد کند اما در اسکرابر های چند منظوره، سرعت چرخش برس ها و فشار ایجاد شده توسط دستگاه، نظافت را به یک امر بدون زحمت تبدیل می کند.

ویژگی ضد آب

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، ضد آب بودن دسته و بخش سری برس آن است. در نتیجه امکان فرو بردن آن در آب برای شستشوی دیواره های استخر وجود دارد. البته ولتاژ پایین باتری، موجب شده تا اینکار بی خطر و ایمن قابل انجام باشد.

نحوه عملکرد موتور اسکرابر

برای استفاده از موتور اسکرابر، ابتدا باید باتری آن را شارژ نمود. سپس دستگاه را روشن کرده تا برس چرخشی در تماس با سطوح، آلودگی های را بر طرف نماید. برای شستشوی آسان پله ها، می توان از برس رولی بر روی دستگاه استفاده کرد تا دیگر نیازی به تغییر زاویه موتور اسکرابر نباشد. برای جلادهی به سطوح حساس مرمر نیز، پد های گوناگونی قابل استفاده هستند.

کاربرد های موتور اسکرابر چند منظوره

اسکرابر چند کاره
اسکرابر چند کاره

شستشوی سطوح، رفع آلودگی ها، جرم زدایی و پرداخت سطح از کاربرد های مهم موتور اسکرابر به شمار می آیند. در ادامه کاربرد های این دستگاه در بعضی محیط های یا بخش های خاص بیان می شود.

شستن راه پله به کمک زمین شوی چندمنظوره

نظافت سطح راه پله را با توجه به عرض کم و دسترسی دشوار، به آسانی قابل انجام نیست. اما دستگاه موتور اسکرابر با برخورداری از برس رولی با عرض متناسب با عرض پله ها، به خوبی از پس نظافت این سطوح بر می آید. کیفیت بالای شستشو، جابجایی آسان و امکان شستشوی دقیق خلل و فرج از جمله مزایای بکارگیری اسکرابر چند منظوره برای شستشوی راه پله ها می باشد.

نظافت سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی از جمله محیط هایی هستند که نیازمند شستشوی منظم و ضد عفونی می باشند. استفاده از موتور اسکرابر به همراه پد های جلادهنده و رسوب زدا، به خوبی در شستشوی این محیط ها کارساز است.

نظافت استخر با اسکرابر چند کاره

استخر ها و پارک های آبی، با گذشت زمان دچار آلودگی ها و جرم هایی می شوند که باید بصورت دقیق و ایمن از بین بروند. اسکرابر چند منظوره ضد آب با دسته تلسکوپی بلند، امکان نظافت آسان و بدون مشکل کناره ها و کف استخر ها را فراهم نموده است.

 

خرید اسکرابر چند منظوره از شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیم یکی از اولین و معروف ترین تولیدکنندگان و وارد کنندگان دستگاه های نظافت صنعتی در کشور است. شمتا می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید انواع اسکرابر صنعتی، چند منظوره، پولیشر و سایر تجهیزات نظافتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا