اخبار

نمایشگاه آگروفود ۲۰۱۸ با حضور شرکت ابراهیم

در دهه های اخیر روابط عمومی و ارتباط بین کشورها، به عنوان یک اصل اساسی در تجارت جهانی مطرح شده است. در این راستا نمایشگاه های بین المللی با هدف آشنایی هر چه صریح تر مشتریان و بهبود روابط کسب و کار در اقصی نقاط جهان برگزار می شوند. این رویدادها به محلی مناسب جهت معرفی و تبلیغ دستاوردهای موجود در هر صنعت مبدل شده اند. همه ساله نمایشگاه های بین المللی با هدف جلب و جذب مشتریان بیشتر و معرفی برند در بازارهای جهانی برگزار می گردند. یکی از این رویدادهای مهم، نمایشگاه بین المللی آگروفود می باشد. در این نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی، ماشین آلات و صنایع وابسته حضور به عمل می آورند. بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه های آگروفود در تاریخ ۸ الی ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۷در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد. شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم پیشرو در ارائه تجهیزات مدرن و مکانیزه نظافت صنعتی در این نمایشگاه حضور به عمل می آورد.


دستاورد مهم نمایشگاه آگروفود

در کنار بسیاری از نمایشگاه های تخصصی بین المللی برگزار شده در کشور ایران امروزه نام نمایشگاه آگروفود نیز به چشم می خورد. مشارکت کنندگان در این رویداد نمایشگاهی عظیم، امکان ارتقا دانش و فن آوری را بدست آورده و تبادل اطلاعات و ارتباطات در صنایع مهم غذایی و کشاورزی برایشان فراهم گردیده است. از سویی دیگر فضای مناسبی جهت ارتباط مستقیم با فعالان در این صنعت بزرگ، امکان حل بسیاری از مشکلات موجود در این صنایع پویا را فراهم آورده است. سطح مشارکت گسترده صنعت گران فعال کشور در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی و همچنین کلیه صنایع وابسته، این گروه ها را به رقابتی سالم و هدفمند نیز دعوت می نماید که نتیجه آن ارتقای سطح کیفی محصولات قابل عرضه است.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه آگروفود با هدف رفع نیازهای نظافتی

همانور که اشاره شد نمایشگاه آگروفود امسال محیط مناسبی جهت تبادل ارتباطات و حل مشکلات بوده است. از جمله چالش های بزرگ در این صنایع کارا می تواند نظافت و حفظ بهداشت باشد زیرا محصولات تولیدی در این صنایع به صورت مستقیم سلامت افراد جوامع را تحت تاثیر قرار می دهند. شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم پیشرو در ارائه راهکارها و تجهیزات مدرن نظافت صنعتی می باشد. محصولات و تجهیزات قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم شامل دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، واترجت صنعتی یا شوینده های فشار قوی، جاروبرقی صنعتی و سوییپر می باشند که جهت نظافت و حذف آلودگی ها در محیط های صنعتی، تجاری، اداری بکار گرفته می شوند. این تجهیزات در انواع متفاوتی با کارکرد متنوع در اختیار افراد قرار می گیرند. شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه آگروفود آماده خدمات رسانی به صنعت گران و علاقمندان می باشد.

 غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه اگروفود
غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه اگروفود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا