اخبار

ترولی AlphaSplit محصول جدید و نوآورانه شرکت Filmop

شرکت filmop از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات نظافت دستی و ترولی یا تی شور در دنیا است که در جهت تولید محصولات حرفه ای گام بر می دارد. این شرکت همواره در تلاش است محصولاتی با کارایی بهینه و کیفیتی بی نظیر به بازارهای جهانی عرضه نماید و در این زمینه به موفقیت های بسیار زیاد و چشمگیری دست یافته است. انواع ترولی و تجهیزات نظافت دستی از مهم ترین تولیدات شرکت filmop به شمار می آید و طیف گسترده ای از محصولات متنوع را در بر می گیرد.

 

ترولی جدید AlphaSplit

انواع ترولی رده آلفا اسپلیت (AlphaSplit) از آخرین محصولات توسعه یافته در کارخانه filmop می باشد که با شیوه های سازگار با محیط زیست تولید شده است. این تجهیز نظافتی از مواد پلاستیکی قابل بازیافت تولید می شود که مواد اولیه آن از طریق تأمین کنندگان منتخب و تائید شده حاصل می گردد. توجه پیوسته شرکت filmop تولید کننده ترولی و تی شور به حفاظت از منابع زیست محیطی کاملاً مشهود بوده و در میان محصولات مشابه موجود در بازار این تفاوت در محصولات به راحتی قابل تشخیص است و  گواهی نامه PSV تصدیقی است بر این ادعا.

 

ساختار نوآورانه ترولی AlphaSplit

جدیدترین مدل های ترولی آلفا به گونه ای طراحی شده اند که کمترین فضا را در بر می گیرند و در حقیقت از لحاظ ساختار و ابعاد بهینه سازی شده اند. علاوه بر این طراحی جدید بر کاهش حجم فعالیت های نظافتی نیز تمرکز دارد. محصول جدید آلفا اسپلیت دارای طراحی خلاقانه ای است که از محفظه زباله ۹۰ لیتری، کشو،‌ تی و محفظه نگهدارنده تجهیزات ۵۸×۸۶ سانتی متری تشکیل می شود. به واسطه این ویژگی ها جمع آوری زباله، تی کشی، گردگیری و جا به جایی ابزار نظافت به طور هم زمان انجام می پذیرد. ساختار منسجم ترولی امکان نظافت بخش هایی را که دسترسی دشوار دارند فراهم می آورد، مانند راهروها، آسانسورها،‌ اتاق های کوچک و … .

 

طراحی کاربر پسند

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد کمپانی filmop می توان به تمرکز بر روی تولید محصولات ارگونومیک و کاربر پسند اشاره نمود. به منظور حفظ وضعیت فیزیکی مناسب کاربر سیستمی نوآورانه با عنوان push-bar بر روی ترولی های آلفا اسپلیت قرار دارد. این سیستم شامل دسته ای قابل تنظیم است که کاربر برای هدایت ترولی آن را در دست می گیرد و با توجه به امکان تنظیم زاویه آن تا ۱۸۰ درجه، کاربر می تواند آن را متناسب با قد و شرایط فیزیکی خود تغییر دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا