اخبار

شرکت ابراهیم (ارائه کننده خدمات نظافت صنعتی) ، همراه همیشگی فرهنگ و هنر

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم از سال ۱۳۷۰ تا به امروز در خدمت جامعه ایران بوده است. شرکت ابراهیم با ارائه تجهیزات نظافت صنعتی به همه اماکن و صنایع موجب بهبود تولیدات خروجی از کارخانه ها و صنایع گشته است. همچنین شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه های سرتاسر کشور به پیشرفت دانش و شفاف سازی علم در زمینه های متفاوت نیز کمک کرده است. همچنین در تمامی این سال ها ابراهیم در کنار ورزش و همچنین فرهنگ و هنر بوده است. آخرین همکاری شرکت ابراهیم در زمینه فرهنگ و هنر، ارائه دستگاه برای برگزای یک نمایش بوده است.

ارتباط نمایش و نظافت صنعتی

شرکت ابراهیم همواره در همه زمینه های فرهنگی و هنری با فعالان این عرصه همکاری داشته است. در همین زمینه به کسانی که نیاز به نظافت سطوح در اماکنی مانند سینما، تئاتر و… داشته اند نیز همواره خدمات بیشماری ارائه کرده است. در آخرین اقدام در زمینه همکاری شرکت ابراهیم با عرصه فرهنگ و هنر، یک دستگاه اسکرابر صنعتی در خدمت نمایش بوکت (bucket) قرار گرفت. این دستگاه اسکرابر که در نمایش نیز شرکت داشت مورد استقبال تماشاچیان حاضر در تماشاخانه ایران قرار گرفت.

دستگاه های نظافت صنعتی قابل ارائه در زمینه های فرهنگی

دستگاه های متفاوتی قابلیت نظافت و شستشو در اماکن فرهنگی و هنری را دارا می باشند. اسکرابر صنعتی برای شستشوی سطوح هموار کف، سوییپر صنعتی برای جاروب پارکینگ چنین اماکنی، جاروبرقی صنعتی معمولی و کوله ای به منظور نظافت داخل سالن و لابلای صندلی ها، موکت شوی برای شستشوی فرش و موکت های سالن تئاتر و سینما، اسپری مکش برای شستشو و نظافت صندلی ها و… همگی قابل استفاده هستند. با بهره گیری از دستگاه های نظافت صنعتی سرعت نظافت بهینه شده و همچنین تاثیر بسیار ویژه ای در کیفیت نظافت در اماکن فرهنگی و هنری دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا