مقالات آموزشی

علل اهمیت استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی و مزایای آن

نظافت و جاروب محوطه های وسیع در سطح شهر، کارخانه ها، انبار و… ، به دلیل وسعت این اماکن بسیار دشوار و وقت گیر است. به همین دلیل می بایست روش های جدید نظافتی را جایگزین روش های قدیمی کرد. دستگاه سوییپر صنعتی از بهترین ابزار هایی است که قادر است تا به صورتی کاملا مکانیزه عملیات نظافت در محوطه های بزرگ را انجام دهد. مکانیزم این دستگاه به این صورت است که توسط برس ها و سیستم مکش، زباله های ریز و درشت را به داخل مخزن مکش کرده و سطوح را از آلودگی پاک می سازد. در ادامه به تبیین ویژگی های کاربردی این دستگاه خواهیم پرداخت.

ویژگی ها و مزایای دستگاه سوییپر

دستگاه سوییپر صنعتیهمانطور که گفته شد دستگاه جاروب خیابانی در مکان های متفاوتی کاربرد دارد. از این دستگاه برای نظافت شهری، جاروب کارخانه ها، انبار و… استفاده می شود و بهره گیری از آن مزایای بسیاری خواهد داشت. از ویژگی های سویپر می توان به مواردی اشاره کرد: مکانیزم عمل خاص از طریق چرخش برس های دیسکی و انتقال به مخزن توسط سیستم مکش و برس رولی، طول عمر بالای دستگاه به دلیل بدنه مقاوم و نیاز بسیار کم به تعمیر و نگه داری، فیلتر های قدرتمند و جلوگیری از بازگشت ذرات ریز به محیط و… . با استفاده از دستگاهی با چنین ویژگی هایی، مزایای فراوانی حاصل خواهد شد که در ادامه برخی از آن ها را بررسی خواهیم کرد.


سرعت بالای نظافت با استفاده از سوییپر

نظافت با استفاده از سوییپربه دلیل مکانیزم اثر پیشرفته این دستگاه و کیفیت فوق العاده آن در نظافت سطوح و جاروب زباله ها، سرعت نظافت توسط این دستگاه نسبت به روش های سنتی نظافتی بسیار بالاتر خواهد بود. سرعت بالا باعث کاهش مدت زمان نظافت می گردد و به همین دلیل می توان فرآیند نظافت را در طول روز انجام داد و در عین حال برای دیگر افراد مزاحمت ایجاد نکرد. سرعت عمل سوییپر صنعتی در نظافت، از جمله مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه می باشد.



کاهش هزینه به دلیل مکانیزم خاص و طول عمر بالای دستگاه

سرعت عمل سوییپر صنعتیاز مهم ترین علل روی آوردن صاحبان مشاغل به دستگاه های نظافت صنعتی پس از کیفیت فوق العاده ای که این دستگاه ارائه می کند، کاهش هزینه های کلی در دراز مدت است. این کاهش هزینه نتیجه چند ویژگی دستگاه سوییپر می باشد که از اصلی ترین آن ها می توان به بهبود کیفیت، کاهش نیاز به نیروی انسانی زیاد برای نظافت محیط های وسیع و نیاز به تعمیر و نگهداری ساده به دلیل بدنه مقاوم و مستحکم این دستگاه اشاره کرد. در حالت کلی در موارد کمی این دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می کند اما با نگهداری بهتر از سوبپر صنعتی، می توان طول عمر مفید این دستگاه را بسیار بالاتر برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا