اخبار

حضور کلومبوس در نمایشگاه ISSA/INTERCLEAN آمستردام

نمایشگاه ISSA/INTERCLEAN آمستردام به گفته موسسان و بسیاری از شرکت کنندگان، یکی از بهترین فرصت ها برای ارائه طرح ها و راهکار های جدید و همچنین یافتن رویداد های جدید و نوآوری های دیگران می باشد. اسکرابر جدید ARA 85 | BM 120 که در این نمایشگاه ارائه شده است، دارای پهنای شستشوی ۸۵ سانتیمتر و مخزن آب تمیز ۱۲۰ لیتری می باشد. این دستگاه اسکرابر صنعتی جدید به ازای یک مخزن پر، بازده بیشتری را نسبت به انواع مشابه خود نشان می دهد و توانایی شستشوی حدودا ۳۶۰۰ متر مربع بدون وقفه را خواهد داشت. اسکرابر سرنشین دار جدید کلومبوس برای نظافت محیط هایی با وسعت متوسط و بزرگ به گونه ای موثر، عمل خواهد نمود.

کفشور برقی جدید ARA 85 | BM 120 و همچنین مدل ARA 66 | BM 70 که در سال ۲۰۱۵ ارائه گردیده است، دارای یک ویژگی خاص می باشند که کاربر بزرگ و کوچک به راحتی می توانند بر روی صندلی آن نشسته و احساس تسلط و راحت بودن را داشته باشند. این اسکرابر خودرویی دارای سیستم تطبیقی برس می باشد، به گونه ای که فشار حتی بر روی سطوح ناهموار به میزان مناسب وجود داشته باشد. برس ها و پد نگهدارنده این دستگاه ها به راحتی و تنها با فشار یک دکمه قابل تعویض می باشد. دستگاه های جدید دارای چراغ LED هستند تا کاربر بتواند دید کافی نسبت به سطح و محیط داشته باشد. با انتخاب یک اسکرابر خودرویی می توان کنترل های مختلفی از دستگاه را به دست گرفت به گونه ای که بتوان میزان پاشش آب و مواد شوینده را تنظیم نمود. با این روش علاوه بر این که می توان به میزان بیشتری در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی نمود، می توان از محیط زیست نیز محافظت نمود.

در این نمایشگاه محصولات جدید دیگری نیز توسط کلومبوس ارائه گردید. جاروبرقی های جدید ST 7، ST 11 و ST11 pro با حداقل مصرف انرژی ارائه گردیدند. ایندستگاه ها در محدوده جدیدی از جاروبرقی های صنعتی بزرگ و قدرتمندی هستند که جزء پر استفاده ترین دستگاه ها به شمار می روند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا