مقالات آموزشی

حل مشکلات نظافتی صنایع با جاروبرقی دائم کار

جاروبرقی صنعتی برای پاسخگویی به نیازهای خاص و وظایف خاص و به طور کلی نظافت های سنگین طراحی و تولید شده است. تفاوت اصلی میان جاروهای صنعتی و جاروهای متداول خانگی و تجاری در قدرت، کارایی، استحکام و طول عمر آن ها است. یک دستگاه مکنده صنعتی با عملکرد بالا می تواند به طور ممتد و طولانی مدت کار کند. تقریباً همه مراکز صنعتی در هر رده و با هر نوع کاربری، تولید آلاینده و ضایعات دارند و در این شرایط استفاده از جاروبرقی صنعتی یا جاروبرقی دائم کار ضرورت دارد.

 

اهداف ساخت جاروبرقی صنعتی

اهداف ساخت جاروبرقی صنعتیطراحی و تولید دستگاه های جارو برقی یا مکنده صنعتی پس از شناسایی ویژگی های خاص صنایع گوناگون و ویژگی های عمومی و مشترک آن ها، صورت می گیرد. بنابراین این تجهیزات با شرایط کاری و محیطی مراکز صنعتی سازگاری دارند و برای جمع آوری انواع آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

– کارایی فوق العاده

– افزایش بازدهی تا بالاترین سطح به دلیل امکان کارکرد مداوم و بدون وقفه جاروبرقی و در نتیجه کاهش مدت زمان توقف خطوط تولید و ماشین آلات که منجر به کاهش هزینه ها می گردد.

– کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت مواد به دلیل طول عمر بالای دستگاه

– عدم بازگشت ذرات جمع آوری شده با وجود سیستم فیلتراسیون قدرتمند و کارآمد

– و …

از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی ها و مزایای جاروهای صنعتی به شمار می آید.

 

 

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی صنعتی چیست؟یک جارو برقی دائم کار ساختاری محکم و فولادی دارد و با لایه ای از رنگ اپوکسی پوشش داده شده است. بخش حیاتی همه دستگاه های جاروبرقی صنعتی یعنی موتور و پمپ مکنده به اندازه ای قدرتمند هستند که می توانند امکان مکش توده های مواد سنگین و چگال را فراهم نمایند. جاروی صنعتی دائم کار بر روی شاسی فولادی مستحکم و چرخ های روانی قرار دارد که به کمک آن دستگاه روی سطح زمین به راحتی جا به جا می شود.

 

 

نکات مهم هنگام خرید جارو برقی صنعتی

نکات مهم هنگام خرید جارو برقی صنعتیتنوع در طراحی و ساخت جاروهای صنعتی بی دلیل نبوده زیرا هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و کارایی مخصوص به خود را ارائه می دهند. از همین رو برای انتخاب مکنده صنعتی مناسب جوانب مختلف باید بررسی گردد.

– نوع ماده چیست؟ ریز و پودری است یا درشت و سنگین؟ مایع است یا جامد؟ سبک است یا سنگین؟ سمی است یا غیر سمی؟ حرارت بالا و خاصیت جرقه زنی دارند یا خیر؟ یا دارای ویژگی های متعدد است؟

– محیط چه شرایطی دارد؟ برق تک فاز یا سه فاز در دسترس دارد؟ آیا خطر انفجار و آتش سوزی وجود دارد؟ آیا محیط نسبت به آلودگی حساسیت بالایی دارد؟ وسعت و قدرت مانور محیط چگونه است؟

– آیا با مقادیر زیادی آلودگی رو به رو هستیم؟ جمع آوری آلاینده ها و ضایعات باید به صورت پیوسته انجام گیرد یا مقطعی؟

دانستن پاسخ هر یک از سوالات مطرح شده کاربران را به سمت انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه جاروبرقی دائم کار هدایت می کند و در حقیقت کمک می کند کارشناسان همواره ایده آل ترین گزینه ها را پیش روی مشتریان قرار دهند.

 

 

قابلیت اتصال مستقیم جاروبرقی دائم کار به ماشین آلات

قابلیت اتصال مستقیم جاروبرقی دائم کار به ماشین آلاتدستگاه جاروبرقی دائم کار این توانایی را دارد که به طور مستقیم به ماشین آلات صنعتی متصل گردد و آلاینده ها را نقطه تولید و پیش از ورود به محیط مکش کند. به عنوان مثال دستگاه کفساب، دستگاه های چوب بری، ماشین آلات برش و بسیاری دیگر از ماشین آلات صنعتی از امکان اتصال پیوسته به جاروی صنعتی برخوردار هستند و به این ترتیب فرآیند نظافت در صنایع و حفظ ایمنی و بهداشت محیط کار به راحتی و با کیفیت بالا انجام می پذیرد.

 

 

جاروبرقی دائم کار تک فاز و سه فاز

جاروبرقی دائم کار تک فاز و سه فازنظافت عمومی و جمع آوری انواع آلودگی های جامد و مایع در محیط های صنعتی از کاربردهای جاروبرقی دائم کار تک فاز می باشد. دستگاه های جاروبرقی سه فاز دائم کار تجهیزاتی قابل اطمینان، کارآمد، قدرتمند و ارگونومیک هستند که در محیط های صنعتی عملکردی فوق العاده و بازدهی بالایی ارائه می دهند.

 

 

 

مکنده صنعتی سنگین کار

مکنده صنعتی سنگین کارجاروبرقی صنعتی سنگین کار جهت کاربرد در محیط های سخت صنعتی و انجام عملیات سنگین بسیار مناسب هستند. این رده از دستگاه های نظافتی به موتور و پمپ بسیار قدرتمندی تجهیز گردیده اند و در صورت لزوم می توان آن ها را به همراه مخزن رابط به کار گرفت. با بهره مندی از مخزن رابط حجم انبوهی از مواد قابل جمع آوری خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا