مقالات آموزشی

سهولت تخلیه مخزن در دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی کمپانی دلفین

کمپانی دلفین یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دستگاه های جاروبرقی صنعتی و تجهیزات وابسته در دنیا است که با دارا بودن ویژگی های خاص و متمایز کننده به سرعت در حال پیشرفت و ارائه محصولات نوین می باشد و صادرات آن به همه قاره ها سرعت فزاینده ای دارد. از مهم ترین شاخصه های مکنده های این شرکت می توان به سهولت تخلیه مخزن دستگاه اشاره نمود و با توجه به این که مخزن مکنده صنعتی از عناصر اصلی جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی به شمار می آید،‌ نحوه تخلیه آن می تواند به یک چالش تبدیل گردد. شرکت دلفین با بهره مندی از فناوری های پیشرفته اقدام به طراحی محصولاتی نموده است که به دلیل تخلیه مخزن آسان امکان به کارگیری آن ها در صنایع و محیط های گوناگون وجود دارد.

 

سهولت تخلیه مخزن مکنده صنعتی چه ضرورتی دارد؟

فعالیت های صنعتی در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی با تولید انواع آلاینده ها همراه هستند و با توجه به این که بنا به نوع فعالیت ماهیت آلودگی ها متفاوت است، برای جمع آوری آن ها باید تجهیزاتی در دسترس باشد که بتوان مواد مختلف با هر نوع ویژگی و خاصیت را جمع آوری نمود. جاروبرقی صنعتی جهت مکش و جمع آوری آلاینده های صنعتی طراحی شده و مواد درون مخزن مکنده صنعتی انباشته می شوند و بنابراین کیفیت ساخت مخزن و چگونگی تخلیه این مواد اهمیت دارد. بسیاری از آلودگی های صنعتی زیان آور هستند و هنگام خالی نمودن مخزن کاربران نباید در معرض خطرات ناشی از مواد جمع آوری شده قرار گیرند. این امر نشان دهنده ضرورت ایمنی و سهولت تخلیه مخزن جارو برقی صنعتی می باشد.

 

ویژگی های مخزن مکنده صنعتی دِلفین

مشخصه های متمایز کننده مخزن مکنده دلفین عبارت اند از :

 

مخزن قابل جدا شدن دارای چرخ و دسته

مخزن قابل جدا شدن دارای چرخ و دستهدستگاه های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی به مخزنی تجهیز گردیده اند که به راحتی از بدنه اصلی جدا شده و تا محل تخلیه حمل می گردد. مخزن به وسیله اهرم و یا قفل های مخصوص از بدنه مکنده صنعتی جدا می شود،‌ از طرف دیگر در بخش زیرین مخزن چرخ های هرزگرد و روانی قرار گرفته که با کمک آن ها مخزن به آسانی بر روی سطح به حرکت در می آید. به این ترتیب حتی هنگامی که مخزن کاملاً پُر و سنگین است، مانعی برای تخلیه آن وجود نخواهد داشت.

 

 

امکان جمع آوری مستقیم مواد در کیسه یک بار مصرف دارای درپوش

امکان جمع آوری مستقیم مواد در کیسه یک بار مصرف دارای درپوشکیسه یک بار مصرف دارای درپوش یک تجهیز جانبی مفید و پرکاربرد است که می توان هنگام جمع آوری مواد سمی از آن بهره گرفت. این کیسه درون مخزن مکنده صنعتی جای می گیرد و مواد هنگام مکش داخل کیسه جمع آوری می شوند. بر روی کیسه درپوشی قرار دارد که با کمک آن کاربر کیسه را از مخزن جدا نموده و بدون هیچ گونه تماسی با آلودگی کیسه را به محل دفع انتقال می دهد.

 

 

امکان جمع آوری مستقیم مواد در کیسه یک بار مصرف در مدل های Longopac

امکان جمع آوری مستقیم مواد در کیسه یک بار مصرف در مدل های Longopacمخزن Longopack نوعی از مخازن مکنده دلفین می باشد که جهت جمع آوری ضایعات و پسماندهای خطرناک و سمی طراحی و تولید شده است. این نوع مخزن بر روی بسیاری از مکنده های صنعتی قابل نصب بوده و آلودگی به طور مستقیم درون کیسه جمع آوری می شود. این مخزن مکنده صنعتی تنها شامل دیواره است و کفه ندارد و به جای آن کیسه ای یک بار مصرف است که درون مخزن قرار می گیرد. مخزن Longopac علاوه بر جمع آوری مواد سمی جهت دپوی مواد نیز کاربر دارد؛ به این معنا که کیسه حاوی مواد بلافاصله پس از پر شدن و بدون نیاز به تغییری به انبار انتقال می یابد.

 

 

شیر تخلیه مایعات در مدل های Tecnoil و مخصوص مکش مایعات

شیر تخلیه مایعات در مدل های Tecnoil و مخصوص مکش مایعاتیکی دیگر از روش های تخلیه مخزن در جاروهای صنعتی دلفین استفاده از شیر تخلیه می باشد. این شیر بر روی جاروهای ساخته شده برای جمع آوری آب و مایعات روغنی، تعبیه شده و با باز نمودن شیر مواد جمع آوری شده به راحتی و بدون نیاز به اقدام خاص دیگری در محل مورد نظر تخلیه می شود.

 

 

تخلیه مخزن مکنده صنعتی در مدل مرکزی

تخلیه مخزن مکنده صنعتی در مدل مرکزیبسیاری از دستگاه های جاروبرقی صنعتی تولید شده در کمپانی دلفین از قابلیت نصب به صورت سیستم های مرکزی برخوردار هستند. این سیستم ها به همراه مخزن رابط مورد استفاده قرار می گیرند و طراحی خلاقانه ای دارند که نیاز به جا به جا نمودن دستگاه را برطرف می نماید. مکنده مرکزی امکان جمع آوری مواد و آلودگی های موضعی را به ساده ترین شکل همانند جمع آوری مستقیم داخل کیسه های مخصوص فراهم می آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا