اخبار

مکنده های صنایع چوب دلفین

در کاربرد های متفاوت صنایع چوب چه در بخش خصوصی و کارگاه های چوب بری و چه در کارخانجات صنعت چوب، حین انجام فعالیت های تولیدی مرتبط با تجهیزات چوبی، براده های چوب از کنار قطعات جدا شده و بر روی زمین، میز، تجهیزات، دستگاه ها و همه سطوح می ریزد. با گذشت زمان این براده های ریز و درشت بر روی زمین انبار شده و ممکن است موجب بروز مخاطراتی از قبیل انفجار گردند. به همین دلیل نیاز است تا تجهیزات و سطوح به طور مرتب در صنایع مرتبط با چوب توسط مکنده نظافت و جاروب شوند تا سطوح عاری از آلودگی و براده باشد و امنیت کامل در اماکن مرتبط با صنعت چوب برقرار شود.

اهمیت و مزایای جاروب آلودگی ها در صنایع چوب

جاروب همه آلودگی های موجود بر روی سطوح در اماکن مرتبط با صنعت چوب (شامل براده ها، خاک اره و پودر چوب) به طور منظم و همیشگی، موجب بهبود عملکرد در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی می شود. این بهبود از چندین جنبه قابل بررسی است: افزایش امنیت به دلیل جلوگیری از انفجار، مرتب بودن خط تولید و جلوگیری از آسیب به دستگاه ها، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی، افزایش کیفیت محصول تولید شده نهایی و … همگی از مزایای جاروب مداوم چنین اماکنی است.

مکنده صنعتی دلفین، مناسب برای جاروب

از مکنده صنعتی در صنایع چوب به چندین منظور می توان استفاده کرد: نظافت ماشین آلات و دستگاه ها، نظافت خط تولید، بیرون کشیدن خاک اره از تجهیزات برش و… . مکنده صنعتی انواع متفاوتی دارد که برای نظافت در اماکنی که امکان انفجار به دلیل وجود براده و.. وجود دارد، می بایست از مکنده ضد انفجار استفاده کرد؛ اما به طور کلی از مکنده هایی با سیتسم فیلتراسیون قوی می توان در صنایع چوب استفاده نمود. برند دلفین مکنده های صنعتی قدرتمندی دارد که مناسب برای نظافت موثر و امن در صنایع چوب هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا