مقالات آموزشی

طراحی و تولید نسل جدید دستگاه اسکرابر با تکنولوژی ec-h2o بدون نیاز به ماده شوینده

ec-h2o یا ec-water یک تکنولوژی جدید است که باعث می شود آب قدرت پاک کنندگی بالایی را به دست آورد و بتواند بدون ترکیب با مواد شوینده به خوبی سطوح را شستشو نماید. استفاده از این تکنولوژی در دستگاه های شوینده باعث می شود بتوان بدون استفاده از مواد شیمیایی و آسیب رسانی به محیط زیست، سطوح را شستشو و نظافت نمود. ec-h2o در دستگاه اسکرابر یا کفشوی می تواند بسیار پرکاربرد باشد، زیرا می توان از چنین دستگاهی در محیط های حساس مانند صنایع غذایی، آشپزخانه های صنعتی و کارگاه های پخت کیک و شیرینی و محیط هایی که مصرف مواد شوینده شیمیایی اثرات نامناسبی برجای می گذارد، استفاده نمود.

مزایای استفاده از اسکرابر بدون مصرف مواد شوینده

اسکرابر با تکنولوژی ec-h2oاستفاده از مواد شوینده در نظافت سطوح علاوه بر ایجاد بوی نا مناسب در فضا و ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد حاضر در محیط در برخی موارد، باعث می شود به محیط زیست نیز آسیب رسد. بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات می توان از تکنولوژی ec-water استفاده نمود زیرا قدرت پاک کنندگی آب را بالا تر می برد. از سوی دیگر به دلیل ویژگی خاصی که این تکنولوژی در آب به وجود می آورد باعث می شود لغزندگی سطح و در نتیجه خطرات و حوادث ناشی از سقوط و لغزش کاهش یابد. عدم آسیب رسانی به محیط زیست و افراد و کارکنان حاضر در محل یکی از مزایای استفاده از این نوع کف شوی ها می باشد. برخی محیط ها مانند صنایع غذایی، آشپزخانه ها، رستوران ها و غیره که از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند و بوی مواد شوینده در آن ها باعث ایجاد مشکل می شود، استفاده از کف شوی با تکنولوژی جدید بسیار کارا خواهد بود. یکی دیگر از مزایای این نوع اسکرابر ها کاهش هزینه ها می باشد زیرا هزینه های مربوط به خرید، ذخیره سازی و حمل و نقل مواد شوینده از هزینه های کلی حذف می گردد.

چگونگی عملکرد تکونولوژی ec-h2o

اسکرابر با تکنولوژی جدید ec-waterتکنولوژی ec-h2o بسیار ساده است و بدون استفاده از هیچ ماده ای تنها با یک دستگاه الکتریکی، آب ویژگی خاصی را پیدا می کند که می تواند بدون استفاده از مواد شوینده، آلودگی ها را به خوبی از سطح جدا نماید. آب معمولی در یک محفظه قرار گرفته و ولتاژ الکتریکی به آن اعمال می شود. این عمل موجب باردار شدن اتم های اکسیژن و هیدروژن می شود. این ذرات باردار در برخورد با آلودگی ها قدرت بالاتری نسبت به آب معمولی دارند و آلودگی را در هر شکسته و موجب جدا شدن آن از سطح می شوند. در حین این عملیات ذرات بار خود را از دست داده و به شکل آب معمولی همراه با آلودگی به وسیله تی مخصوصی که در اسکرابر موجود است، جمع آوری می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا