اخبار

حضور فعال شرکت ابراهیم در دومین نمایشگاه هتلداری

هدف اصلی از تشکیل و برگزاری نمایشگاه های بین المللی، گردهم آوری متخصصان در امور حرفه ای و همچنین تامین کنندگان تجهیزات مربوط به حرفه است. دومین دوره نمایشگاه هتلداری ، تجهیزات و خدمات وابسته نیز مکانی برای اشتراک مطالب بروز درباره خدمات و تجهیزات هتلداری با هدف ارتقا سطح کیفی صنعت هتلداری برگزار شده است. دومین نمایشگاه هتلداری که پیش از این با نام نمایشگاه هتلداری و گردشگری برگزار میشد از تاریخ ۲۴ بهمن ماه الی ۲۶ بهمن ماه ۹۷ برگزار می شود.

نمایشگاه هتلداری، خدمات و تجهیزات وابسته

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های تهران با هدف دور هم جمع کردن صنایع، شرکت ها با عملکرد معرفی و ارائه تجهیزات و خدمات برگزار شده است. گروه کالایی ارائه شده در این نمایشگاه که تنها محل ارائه خدمات و تجهیزات تخصصی در زمینه هتلداری است، شامل ترولی های نظافتی و خدماتی و دیگر تجهیزات نظافتی، مواد غذایی مرتبط با هتل ها، لوازم و تجهیزات برقی و غیربرقی مورد نیاز هتل، تجهیزات روشنایی، دستگاه عطر پخش کن و… می باشد که هر کدام با توجه به برند های فعال و تخصصی در زمینه های گوناگون، در نمایشگاه ارائه شده است. علاقمندان و افراد مشغول به کار و موثر در صنعت هتلداری می توانند با بازدید از غرفه های این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ بهمن ماه، از خدمات و تجهیزات روز هتلداری مطلع شوند.

شرکت ابراهیم در نمایشگاه هتلداری

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بیش از ربع قرن در زمینه ارائه تجهیزات تخصصی نظافت صنعتی فعالیت دارد. این شرکت با حضور در نمایشگاه بین المللی هتلداری و ارائه تجهیزات تخصصی نظافتی نقش موثری در زمینه پاکیزه سازی و بهبود سطح بهداشت هتل ها و همچنین مدرن سازی خدمات هتلداری ایفا می کند. تجهیزات ارائه شده شامل دو بخش مهم دستگاه های نظافتی و ترولی های هتلی می باشد. تجهیزات و دستگاه های نظافتی کاربردی در هتل ها شامل اسکرابر برای کفشویی، سوییپر برای نظافت محوطه و پارکینگ،‌ جاروبرقی های هتلی، ترولی نظافتی و… هست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا