اخبار

حضور شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در شانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

امروزه صنعت شیرینی و شکلات از ارز آورترین صنایع کشور به شمار می رود این صنعت بالغ و توسعه یافته سالانه از رشد بسیاری بهره مند می باشد. وجود تجهیزات و دستگاه های مدرن تاثیر بسزایی در پیشرفته این صنعت داشته و نقش عمده ای در این زمینه ایفا می نماید. اخیرا آشنایی روزافزون با این صنعت از طریق برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها امکان پذیر گردیده است. بدین منظور نمایشگاه شیرینی و شکلات با هدف آشنایی با تولیدات روز این صنعت و همچنین آشنایی با تجهیزات و دستگاه های خط تولید در کارخانه های تولید شیرینی و شکلات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سال ۱۳۸۱ تاکنون برگزار می شود. در هر دوره این نمایشگاه فعالان این عرصه اعم از تولید کنندگان بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، گز، کاکائو و مواد اولیه مورد استفاده در این مواد همچون شکر، قند، روغن، آرد و غیره شرکت می نمایند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی شکلات در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود. از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی فعالان این عرصه و جذب سرمایه گذار در زمینه تولیدات شیرینی و شکلات و بعلاوه معرفی انواع دستاوردهای داخلی و خارجی در این زمینه می باشد.
رعایت بهداشت و انجام نظافت صحیح در کارخانه های تولید صنایع شیرینی و شکلات همواره از اهمیت بالایی برخوردار است بدین منظور بهینه سازی امر نظافت با بکارگیری تجهیزات مدرن نظافتی امکان پذیر گردیده است. این تجهیزات با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد عملیات شستشوی و نظافت را به انجام می رسانند.

حضور شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه شیرینی و شکلات

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم پیشرو در ارائه راهکارهای مفید نظافتی جهت ایجاد سهولت و کیفیت در نظافت صنعتی با حضور خود در نمایشگاه شیرینی و شکلات، با ارائه تجهیزاتی همچون اسکرابر ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی ، سوییپر و دستگاه هایی از این قبیل سعی در ایجاد بهداشت در سطح مطلوب و انجام نظافت به نحوی کارآمد در کارخانه های صنعتی تولید شیرینی و شکلات دارد. استفاده از تجهیزات نظافتی مدرن ارائه شده توسط شرکت ابراهیم سبب سهولت نظافت و کارآیی مفید تجهیزات خط تولید را نیز شده است. از طرفی دیگر انجام نظافت بهینه با استفاده از این تجهیزات از بروز بیماری و آسیب به کارکنان نیز جلوگیری به عمل می آورد.

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در شانزدهیمن نمایشگاه شیرینی و شکلات تاریخ ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه ۹۶ در غرفه ۱۷A ( ورودی سالن ۳۸ ) میزبان علاقمندان و فعالان عرصه تولید شیرینی و شکلات می باشد.

نمایشگاه شیرینی شکلات
غرفه شرکت بازرگانی ابراهیم در شانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا