اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت حفاری اهواز

صنعت حفاری نفت و گاز در اقتصاد کشور نقشی حیاتی ایفا می نماید. در دهه های اخیر در این صنعت کارا شاهد پیشرفت های چشم گیری بوده ایم. گاز و نفت خام که از انجام عملیات حفاری از چاه ها ی نفت استخراج می شوند در صنایع مختلفی پس از انجام عملیات های صنعتی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند. نقش عمده صنعت حفاری در اقتصاد کشور سبب شده است سالانه همایش ها و نمایشگاه های تخصصی بسیاری در این زمینه برگزار شود. در این راستا نمایشگاه صنعت حفاری جهت معرفی تجهیزات کارآمد و مورد استفاده در این صنعت و همچنین آشنایی هر چه بیشتر با فعالبان این عرصه برگزار می شود. چهاردهین دوره از این نمایشگاه نیز همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به صورت کاملا تخصصی در استان خوزستان شهر اهواز برگزار می شود.

نمایشگاه صنعت حفاری در تاریخ یکم تا چهارم دیماه سال ۱۳۹۵ در محل نمایشگاه های بین المللی شهر اهواز برگزار و فعالان عرصه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و حفاری در این نمایشگاه حضور به عمل می آورند. از آنجا که عمده فعالیت های این صنعت کارا امروزه با تجهیزات و ابزار تخصصی صورت می پذیرد، شرکتهای دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی پژوهشی و سایر صنایع مرتبط نیز با هدف ارائه جدیدترین دستاورهایشان در این نمایشگاه میزبانی می نمایند.

میزبانی شرکت ابراهیم در چهاردهمین نمایشگاه صنعت حفاری اهواز

شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم با هدف ارائه تجهیزات مدرن نظافت صنعتی و راهکارهایی بهینه جهت انجام امور نظافت در صنعت حفاری و صنایع مرتبط در این نمایشگاه حضور یافته است. محصولات قابل ارائه این شرکت شامل انواع دستگاه های اسکرابر صنعتی ، واترجت ، مکنده صنعتی و سوییپر یا دستگاه جاروب محوطه می باشند که دارای قابلیت ویژه ای در انجام نظافت و شستشوی انواع سطوح در محیط های صنعتی می باشند. گروه صنعتی بازرگانی ابراهیم همواره پشتبان صنعت کشور بوده است و با حضور فعال در این نمایشگاه به عموم بازدیدکنندگان و علاقمندان خیر مقدم عرض می نماید و با ارائه تجربیات و تخصص خود سعی به ارائه راهکارهای مفید در جهت مرتفع نمودن نیازهای نظافتی در صنعت حفاری، نفت، گاز و پتروشیمی و تمامی صنایع مرتبط دارد.

نمایشگاه صنعت حفاری اهواز سال 95
غرفه شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم در چهاردهمین نمایشگاه صنعت حفاری اهواز سال ۹۵

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا