اخبار

حضور شرکت ابراهیم در چهاردهمین دوره از نمایشگاه های ایران متافو

چهاردهمین دوره از نمایشگاه های ایران متافو این بار با حضور صنعتگران عرصه فولاد، صنایع معدنی، فلرات غیر آهنی، ریخته گری، قالب سازی، ماشین کاری و صنایع مرتبط با متالوژی و معدن از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آذرماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. فعالان این صنایع کارا در کشور ایران با حضور در این نمایشگاه، به فرصت های مناسبی در زمینه سرمایه گذاری، آشنایی با جدید ترین دستاوردها و همچنین تبادل اطلاعات ارزشمند دست یافته و همچنین توانمندی های خود را در جهت تولید محصولاتی با کیفیت می آزمایند.


تجمیع ۷ نمایشگاه با ۷ عنوان در نمایشگاه ایران متافو

نمایشگاه متافو متشکل از ۷ نمایشگاه به شرح Steelexpo صنعت آهن و فولاد، Castexpo صنایع ریخته گری (قالب سازی و آهنگری)، Noferexpo فلزات غیرآهنی همچون آلومینیوم و طلا، Minexpo معدن و صنایع معدنی، Refrexpo سرامیک های صنعتی شکل دار، Furnexpo کوره های صنعتی و عملیات های حرارتی و در آخر Projexpo پروژه های صنعت و معدن می باشد که هر یک از این صنایع نقش به سزایی در اقتصاد کشور ایفا می نمایند. این نمایشگاه به تائید UFI رسیده و بی شک نشان کیفیت این اتحادیه جهانی تضمینی برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی بوده است و سالانه این نمایشگاه بازدیدکنندگان بسیاری دارد.
با توجه به نوع فعالیت در هر یک از این صنایع عوامل بسیاری در تولید محصولات باکیفیت ایفای نقش می نمایند یکی از مهم ترین مقوله های مورد نظر نظافت موثر و کنترل پسماند و آلاینده های ایجاد شده در روند تولید در هر یک از ۷ صنعت ذکر شده می باشد که عدم بکارگیری شیوه های مناسب نظافتی مشکلات و خطرات جبران ناپذیری را به بار می آورد لذا استفاده از راهکار های نظافتی مناسب در این مکان ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

حضور شرکت ابراهیم با هدف ارائه راهکارهای نظافتی کارآمد در نمایشگاه ایران متافو

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی در نمایشگاه متافو حضور به عمل می آورد. تجهیزات قابل ارائه توسط این شرکت شامل طیف گسترده ای از دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشد که به منظور نظافت موضعی در صنایع فولاد و متالوژی مورد استفاده قرار می گیرند و از توان نظافتی بالایی برخوردار می باشند. دیگر محصول کارآمد شرکت ابراهیم شامل دستگاه های شوینده فشار قوی یا واترجت صنعتی می باشد که با تکنولوژی آب فوق فشار قوی آلودگی های سخت ایجاد شده را از بین برده و سطوحی پاکیزه به وجود می آورند. سایر محصولات بازرگانی ابراهیم نیز شامل دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، سوییپر صنعتی می باشند که بنابر شرایط محیط می توان جهت کنترل میزان آلاینده ها در محیط و انجام نظافت روزانه مورد استفاده قرار داد. علاقه مندان با حضور در این نمایشگاه می توانند با کارشناسان زبده شرکت ارتباط برقرار نموده و راهکاری مفید و موثر مطابق با نوع فعالیت خود کسب نمایند.

حضور شرکت ابراهیم در چهاردهمین نمایشگاه متافو
غرفه شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در چهاردهمین نمایشگاه ایران متافو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا