اخبار

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم برای دومین سال متوالی گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود

همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سال ۱۳۸۰ همه ساله در نهمین روز اسفندماه با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در میان تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات و همچنین به منظور نهادینه نمودن فرهنگ احترام به افراد جامعه و رعایت حقوق مصرف کنندگان برگزار می شود. سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این همایش اقدام به معرفی برترین شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده خدمات می نماید تا ضمن ایجاد رقابت سالم در میان واحد های تجاری، مصرف کننده را ترغیب به استفاده از خدمات و کالاهای عرضه شده می نماید.

نهم اسفندماه سال ۱۳۹۵ شانزدهمین همایش حمایت از حقوق مصرف کننده با حضور معاونت اول رئیس جمهور برگزار گردید. شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم برای دومین سال متوالی موفق به اخذ گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد. شرکت ابراهیم پیشرو در ارائه راهکارهای نوین نظافتی می باشد و با ارائه با کیفیت ترین تجهیزات نظافت صنعتی همچون دستگاه اسکرابر ( زمین شوی صنعتی )، دستگاه های جاروبرقی صنعتی ( مکنده صنعتی )، واترجت صنعتی ( کارواش فشار قوی )، سوییپر ( دستگاه جاروب خیابانی ) ، دستگاه پولیشر ( کفساب ) و سایر تجهیزات نظافت صنعتی توانسته است مشتریان را در انجام نظافت موثر یاری و تمامی نیاز های نظافتی ایشان را نیز مرتفع نماید.

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم همواره سعی بر آن دارد تا از بدو ورود مشتری در مجموعه وی را در انتخاب و خرید مثمر ثمر یاری نماید و با اختصاص بخش اعظم سرمایه خود به بخش خدمات پس از فروش رضایت مشتریان را جلب نموده است. کمک به مصرف کننده در جهت سرمایه گذاری هدفمند به منظور کسب نتیجه مطلوب در امر نظافت از دیگر اهداف شرکت بوده که کارنامه درخشان بازرگانی ابراهیم مبنی بر همکاری با صاحب نامان عرصه صنعت و تجارت نشانگر میزان اعتماد مشتریان به این شرکت و در مقابل حمایت مستمر شرکت ابراهیم از حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت روزافزون آنها می باشد.

اخذ گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط بازرگانی ابراهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا