اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد

افزایش سطح کیفی تولیدات در صنایع مختلف در گرو استفاده از تجهیزات و ابزار مدرن و کارآمد می باشد. امروزه با مکانیزه نمودن صنایع و بکارگیری اتوماسیون صنعتی، کنترل فرآیندهای ساخت و تولید با کیفیت و دقت بالاتری همراه گردیده است لذا در نهایت محصولات کارآمدتر شده و با استاندارد های بین المللی مطابقت بیشتری دارند. آشنایی با سیستم های مکانیزه و اتوماسیون صنعتی مزایای بسیاری را برای صنعتگران به ارمغان می آورد و امکان کنترل هزینه ها و افزایش درجه کیفی محصولات را فراهم می نماید.

برگزاری نمایشگاه بهترین شیوه جهت آشنایی هر چه بیشتر صنعتگران با سیستم های اتوماسیون صنعتی و مکانیزه پیشرفته و روز دنیا می باشد. در این راستا نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و همزمان با آن دوازدهمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد در تاریخ ۳ الی ۶ آبان ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می گردد. فعالان در عرصه صنعت جهت افزایش بهره وری، بالابردن ضریب ایمنی و افزایش کمیت و کیفیت محصولات خود با شرکت در این نمایشگاه ها می توانند اقدامات ارزنده ای در زمینه تولید محصولات کارآمد داشته باشند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد

شرکت توسعه صنعتی ابراهیم با ربع قرن سابقه درخشان در عرصه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی در نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد حضور به عمل آورده است. عمده تجهیزات قابل ارائه توسط بازرگانی ابراهیم شامل تجهیزاتی همچون اسکرابر یا زمین شوی صنعتی ، واترجت صنعتی ، سوییپر و طیف گسترده ای از مکنده های صنعتی می باشد که بنابر نیاز مشتریان در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت ابراهیم با تبلیغات گسترده در محوطه نمایشگاه علاقه مندان را به بازدید از غرفه خود دعوت می نماید. کارشناسان ماهر و با تجربه این شرکت با ارائه راهکارهای مفید نظافتی سعی در رفع مشکلات و نیازهای نظافتی در صنایع مختلف دارند.

نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد
تبلیغات گسترده و غرفه شرکت بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا