اخبار

حضور شرکت ابراهیم در یازدهمین نمایشگاه نفت اهواز

یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت ایران به عنوان یکی از مهم ترین رویداد های مهم در صنعت نفت در استان خوزستان آغاز به کار کرده و شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده تجهیزات و دستگاه های مکانیزه و صنعتی نظافت حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.  هدف از برگزاری این نمایشگاه،‌ معرفی کالا ها ، تجهیزات و فناوری های مرتبط با صنایع نفتی و به ویژه تجهیزات بومی و تولیدات ملی کاربردی در این صنایع می باشد.



با توجه به اینکه دستگاه ها و تجهیزات صنعتی نظافت از جایگاه ویژه ای در صنایع نفتی برخوردار بوده و در بخش های مختلف این صنعت کاربرد گسترده ای دارند، کارشناسان شرکت ابراهیم با حضور در غرفه شرکت ابراهیم در یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت ایران، واقع در استان خوزستان،‌ آماده معرفی آخرین محصولات و خدمات قابل ارائه توسط این شرکت به بازدید کنندگان می باشند. با توجه به اینکه محصولات و تجهیزات ارائه شده توسط این شرکت از کیفیت دوام بالایی برخوردار هستند، مقاومت بالایی در شرایط سخت کاری داشته و از این رو برای برطرف نمودن نیاز های نظافتی صنایع نفتی بهترین گزینه می باشند.


شرکت ابراهیم با داشتن سابقه طولانی در همکاری مداوم و پیوسته با معتبر ترین کمپانی های اروپایی ارائه دهنده تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت همانند آلمان و ایتالیا، گام موثری در بر طرف نمودن نیاز های نظافتی صنایع مهم و بزگ کشور برداشته و با برطرف نمودن چالش های نظافتی، این مجموعه ها را در راستای نیل به اهدافشان همراهی نموده است. گام بعدی مهم و موثر این شرکت ارائه دستگاه ها و تجهیزات نظافتی تولید داخل می باشد که با تکیه بر دانش فنی و استفاده از نیرو های پر توان داخلی محقق گریده است.


محصولات ارائه شده در غرفه شرکت ابراهیم شامل انواع دستگاه های اسکرابر صنعتی، مکنده صنعتی، واترجت های صنعتی می باشد که به منظور شستشو و نظافت آلاینده های انباشته در بخش هایی چون مبدل های حرارتی، مخازن، لوله های انتقال آب،‌ و همچنین حذف ضایعات و پسماند های انباشته در سالن های تولید و انبار های مجموعه ها می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا