اخبار

برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور شرکت بازرگانی ابراهیم

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ شهریور ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور تعداد زیادی از شرکت های ساختمانی و شرکت های فعال و مرتبط با این حوزه برگزار گشت. در این نمایشگاه شرکت های مختلف به معرفی تجهیزات و نوآوری های خود در زمینه ماشین آلات ساختمانی و تجهیزات مربوطه پرداختند. حضور شرکت های معتبر تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی در نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت مناسبی برای سایر شرکت ها جهت آشنایی با فناوری ها و تکنولوژی های نوین صنعتی ساختمان سازی بود. در این میان شرکت توسعه صنعتی ابراهیم عرضه کننده دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی، تامین کننده و پشتیبانی این تجهیزات نیز در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور داشته و آمادگی خود برای ارائه خدمات و تجهیزات نظافتی به شرکت های مهندسی و صنایع ساختمانی را اعلام داشت.

کاربرد انواع تجهیزات نظافت صنعتی در گارگاه های ساختمانی و صنعت ساخت و ساز

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ساختمان

صنعت ساختمان سازی از بزرگترین و اصلی ترین صنایع در یک کشور محسوب می شود. محوطه این کارگاه ها به دلیل تردد ماشین آلات، کارگران و افراد در محیط و اغلب به آلاینده های مختلف دچار می شوند. به همین جهت حفظ نظافت در آنها علاوه بر مزیت های ظاهری، میتواند در ارتقا کیفیت ساخت و ساز ساختمان تاثیرگذاری بسیاری داشته و همچنین ایمنی کارگران در محیط کارگاه را افزایش دهد. با بکار گیری تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی می توانید فرایند نظافت کارگاه های ساختمانی را به میزان زیادی سرعت بخشیده و با حفظ سلامت افراد و کارکرد بهینه تجهیزات در چنین محیط های صنعتی، موفق تر از پیش ظاهر شوید.

اهمیت حفظ ایمنی و نظافت در کارگاه های ساختمانی

حفظ ایمنی و نظافت در محوطه کارگاه ساختمانی به جهت حفظ سلامت افراد و کارکرد بهینه ماشین آلات صنعتی ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد. همچنین رعایت نظافت در هنگام ساخت سازه های بزرگ باعث حفظ کیفیت ساخت و رعایت استاندارد های ساختمانی گشته و میتواند از بسیاری هزینه های ناخواسته در حین ساختمان سازی جلوگیری نماید.

تجهیزات نظافت صنعتی کاربردی در صنعتی ساختمان سازی

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی بزرگ، دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی نیز پا به عرصه ظهور گذاشته و روز به روز پیشرفته تر و کارآمد تر از قبل شدند. این تجهیزات برای نظافت محیط های صنعتی و کارگاه های ساختمانی کاربرد فراوان داشته و در حفظ کیفیت ایمنی و نظافت آنها نقش مهمی ایفا می نمایند. دستگاه هایی همچون اسکرابر ها و سوییپر های صنعتی، واترجت های صنعتی، نماشو ها و جاروبرقی های صنعتی از جمله تجهیزات نظافت مکانیزه ای هستند که در صنعت ساختمان سازی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در کارگاه های ساختمانی

تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون، میتوانند مزایای متنوعی برای بهینه شدن فعالیت های کارگاه ساختمانی به همراه داشته باشند. در ادامه به برخی از این مزایا به اختصار اشاره خواهیم داشت.

مزایای به کارگیری اسکرابر و سوییپر صنعتی در ساخت و ساز

سوییپر صنعتی در کارگاه ساختمانیاستفاده از تجهیزات نظافتی در کارگاه های ساختمانی جهت جمع آوری ضایعات تولید، ذرات و مواد زائد و گرد و غبار از متداول تری روش های نظافت چنین محیط هایی است. از مزایای به کارگیری سوییپر صنعتی ها در کارگاه های ساختمانی میتوان به کاهش احتمال بروز حوادث و افزایش ایمنی محیط کارگاه، کاهش زمان نظافت و بالا رفتن کارایی کارگاه، کنترل و جمع آوری آلودگی ها و مواد زائد و بهبود کیفیت نظافت و بالابردن رضایتمندی صاحبان سرمایه و مشتریان اشاره نمود.

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی نیز از تجهیزات نظافت مکانیزه است که برای شستشوی انواع سطوح کف در محیط های ساختمانی اداری و یا تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه نظافتی میتواند در مدت زمان کوتاهی مساحت زیادی را با صرف میزان پایین آب و شوینده شستشو داده و خشک نماید.

جاروبرقی صنعتی و مزایای استفاده از آن در کارگاه ساختمانی

مکش آلودگی ها، جابجایی مواد تر و خشک و حذف آلاینده های کارگاه های ساختمانی از عمده موارد کاربری و استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی است. از این دستگاه میتوان در حذف انواع آلاینده های صنعتی و یا انتقال سیمان به میکسر استفاده نمود، بدون آنکه مواد در مسیر انتقال هدر رفته یا غیر قابل استفاده گردند. جمع آوری غبار به هنگام برش سنگ، تخریب بتن و انجام حفاری از دیگر کاربرد های جاروبرقی های صنعتی می باشد.

کاربرد واترجت در صنعتی ساختمان

کاربرد واترجت صنعتی در صنعت ساختماناستفاده واترجت صنعتی جهت شستشوی ماشین آلات در کارگاه های ساختمانی میتوان به قابلیت دسترسی و شستشوی غیر قابل دسترسی کاربران، نظافت انواع سطوح هموار و ناهموار، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه ها و زمان نظافت، کاربری در راستای لکه بری، جرم زدایی، لایه برداری و تخریب بتن  و بسیاری موارد دیگر را به عنوان مزایا اشاره نمود.

استفاده از نماشوی در شستشوی نمای ساختمان ها

بعد از اتمام ساخت سازه های ساختمانی نماشویی آنها باعث میشود زیبایی و جلوه ظاهر آنها دو چندان شده و در نظر مشتریان تاثر گذار باشد. با به کارگیری دستگاه نماشوی صنعتی برای نظافت نمای ساختمان کاربر میتواند به راحتی و بدون خطر بروز حوادثی همچون سقوط از ارتفاع به راحتی نماشویی کند. کاربرد دستگاه نماشو در کاهش هزینه ها، کاهش احتمال بروز حوادث، افزایش سرعت نظافت نما و کیفیت بالای شستشوی نما را به همراه خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا