اخبار

کیفیت نظافت، آرمان و فلسفه کمپانی کلمبوس تولید کننده اسکرابر صنعتی

شرکت کلمبوس تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافتی از جمله اسکرابر صنعتی با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت عالی فعالیت می نماید. این کمپانی شعار و فلسفه کاری خود را بر اساس نظافت با کیفیت بالا بنیان نهاده است و اعلام می دارد که پاکیزگی بیش از یک شرط بوده و یک اصل است. این اهداف توسعه محصولات و هم ارائه خدمات به مشتریان را در بر می گیرد. تمایل به ارائه دستگاه ها و خدمات و هر چه بهتر به مشتریان سبب گردیده این شرکت ترجیح به تولید تجهیزات نوآورانه داشته باشد. به عبارت دیگر شعار کمپانی این گونه بیان می شود :‌ تمیزی نگرش ما است و نتیجه کیفیت است.

 

خلاقیت، مهندسی و تمرکز

تولید اسکرابر صنعتی با خلاقیت، مهندسی و تمرکزحرکت رو به جلو هدف اصلی این شرکت می باشد نه این که صرفاً فقط راهی طی شود،‌ بنابراین در این مسیر به موارد اساسی تمرکز می شود. نوآوری هایی که مشکلات واقعی حل می کنند چه هستند؟ چگونه می توان آن ها را بدون آن که دستگاه ضعیف و شکننده شود،‌ پیاده سازی نمود؟ علم مهندسی بهترین پاسخگوی این سوالات خواهد بود و کمپانی کلمبوس تولید کننده بزرگ دستگاه زمین شوی صنعتی با بهره گیری از توانمندی های مهندسان و متخصصان راه حل های موجود را ساده سازی نموده تا ماشین آلات تولیدی قوی تر و پایدارتر گردد.

 

مواد باکیفیت، ماشین آلات سخت و بادوام

سازگاری اسکرابر صنعتی با محیط زیستاین کمپانی اذعان دارد: ” ما می توانیم در زمینه نحوه کار و فعالیت خود توضیحات زیادی دهیم اما نیازی نخواهد بود چرا که کیفیت محصولات ما گویای همه چیز است.” کیفیت بالای دستگاه های اسکرابر صنعتی و سایر تجهیزات نظافتی تولید شده در این شرکت از ساختار مستحکم،‌ اجزای با کیفیت بسیار بالا و مونتاژ حرفه ای، حاصل می شود.

 

سازگاری اسکرابر صنعتی با محیط زیست

یکی از اهداف بزرگ و مهم کمپانی کلمبوس حفاظت از محیط زیست است، از همین رو با بهره مندی از علم مهندسی محصولات و به ویژه دستگاه های اسکرابر صنعتی خود را از مواد قابل بازیافت تولید نموده است. سیستم های هوشمند، گیربکس های باکیفیت،‌ کاهش مصرف انرژی و … برخی پارامترهایی هستند که سبب کارایی بهینه اسکرابر و افزایش طول عمر این دستگاه می گردد. دوام و کیفیت دستگاه های اسکرابر و سایر تولیدات این شرکت سبب گردیده از این تجهیزات سال های زیادی مورد استفاده قرار گیرد و نیازی به کنار گذاشتن زود هنگام دستگاه نباشد. به این ترتیب می توان از کف شوی صنعتی و تجهیزات آن به عنوان دستگاه سازگار با محیط زیست یاد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا