مقالات آموزشی

آشنایی با تاریخچه اسکرابر های شرکت کلومبوس

کمپانی کلومبوس در کشور آلمان، یک تولید کننده مهم در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی به حساب می آید. این شرکت تجهیزاتی مانند اسکرابر و جاروبرقی را با بهره مندی از قطعات با کیفیت به بازار کشور های مختلف از جمله ایران ارسال می نماید. کلومبوس از سال ۱۹۲۶ تاکنون انواع مختلف تجهیزات نظافتی را عرضه نموده است. در این مقاله تاریخچه طراحی و ساخت اسکرابر های صنعتی این کمپانی بیان می شود.

 تاریخچه کمپانی کلومبوس

اسکرابر صنعتیدر سال ۱۹۲۶ اولین دستگاه نظافتی کلومبوس یعنی پولیشر مجهز به سیستم مکش طراحی و تولید شد. تقریبا ۱۰۰ سال از این اتفاق می گذرد و این کمپانی همچنان در حال تولید دستگاه های نظافتی نوآورانه و متنوع می باشد. در حال حاضر کلومبوس مدل های متنوعی از اسکرابر دستی و سرنشین دار ، پلیشر و جاروبرقی را تولید می نماید. محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های بین المللی بوده و کیفیت و پایداری را به همراه دارند. شخصی به نام Gustav Staehle اولین دستگاه پلیشر مجهز به سامانه مکش را برای این شرکت طراحی نموده است. چهار سال بعد در یک مدت زمان کوتاه کلومبوس به یکی از بهترین فروشندگان تجهیزات نظافتی تبدیل شد.

پیشرفت در تولید اسکرابر در دهه ۵۰

سال ۱۹۵۰ کلومبوس در آلمان به یک برند تجاری مهم در زمینه تجهیزات نظافتی تبدیل شد. در آن زمان این شرکت تنها دو محصول پولیشر و پولیشر دارای دو برس دیسکی را به مشتریان ارائه می نمود. در همین دهه زمان اولین پولیشر تخصصی تک دیسک و جاروبرقی آب و خاک توسعه پیدا کرد.

ادامه روند در دهه ۸۰

اولین دستگاه اسکرابر مکانیزه اتوماتیک به شکل امروزی با نام RA40  در سال ۱۹۷۶ وارد بازار شد و در دسترس عموم قرار گرفت. این دستگاه در همان سال بعلت طراحی خلاقانه و عملکرد موفقیت آمیز در داخل و محیط بیرون باعث شد تا شرکت جایزه دریافت کند. دو سه سال بعد دستگاه های اسکرابر صنعتی بیشتری به نام RA60، RA75 و RA90 نیز تولید و روانه بازار گردید.

پیشرفت تجهیزات نظافتی در دهه های بعد

اسکرابر صنعتیدر دهه ۹۰ کلومبوس به یک شرکت بین المللی تبدیل شد و محصولات خود را به کشور های مختلف صادر نمود. بعلاوه اسکرابر های صنعتی اتوماتیک مانند دستگاه ۵۰ لیتری با مخزن ممبران در آن سال ها توسعه یافت. در سال ۲۰۰۲ کف شوی سرنشین دار بزرگ مدل ۸۰BM150  و ۱۰۰BM150 با مخزن ۱۵۰ لیتری عرضه شد. این دستگاه کاملا مناسب شستشوی سطوح کف در محیط های وسیع می باشد. در ادامه اسکرابر های بیشتری تولید شد و همگی تجاری شده و به بازار عرضه شدند.

از سال ۲۰۱۰

از سال ۲۰۱۰ میلادی، شرکت کلومبوس رنج مختلفی از دستگاه های نظافتی در تمامی رده ها شامل اسکرابر ، سوییپر و جاروبرقی را به بازار عرضه نمود. این محصولات با بهره مندی از تکنولوژی های به روز مانند نرم افزار موبایلی مخصوص کلومبوس بهتر و سریع تر در دسترس افراد قرار گرفتند. تا به امروز این محصولات بطور کامل شعار کیفیت نظافت کلومبوس را به معنای واقعی محقق نموده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا