اخبار

تحقق حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در نظافت صنعتی

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با ۳۰ سال سابقه در تامین و عرضه دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی و ارائه خدمات پس از فروش توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. این شرکت با ارائه تجهیزات با کیفیت به هموطنان خود در زمینه نظافت محیط های مختلف به خصوص نواحی صنعتی نقش بسزایی داشته است.

شرکت ابراهیم با ارتباط موثر با تولیدکنندگان اروپایی دستگاه های نظافت صنعتی مانند آلمان، ایتالیا، اسپانیا و دانمارک و استفاده از معتبرترین برندهای جهانی در این عرصه، محصولات با کیفیتی همسطح با استانداردهای جهانی ارائه نموده است. همچنین در جهت ایجاد سطح بالاتری از از اعتماد مشتریان، اقدام به تامین قطعات و تجهیزات جانبی دستگاه ها نموده است و همیشه در کنار مشتریان خود به خدمت رسانی پرداخته است.

یکی از  راه های پیشرفت یک کشور تامین محصولات در زمینه های مختلف از طریق تولید آن ها می باشد. تحقق پیشرفت اقتصادی یک جامعه با تولید ملی آن آغاز می شود. در سال جاری با توجه به افزایش اهمیت تولید ملی در تمامی زمینه ها، شرکت ابراهیم شروع به سرمایه گذاری در حوزه تولیدات دستگاه های نظافت صنعتی نموده است. این شرکت با به کارگیری دانش فنی از معتبرترین برندها در این حوزه، شروع به تحقیقات در بخش تولید این دستگاه ها نموده است.

خود باوری در تولید کالا باعث شده است شرکت ابراهیم پس از تحقیقات فراوان در مورد دستگاه ها و شناسایی مشکلات سایر تولیدکنندگان سپس مرتفع کردن آن مشکلات در پی تولید با تیراژ بالا و سپس صادرات آن می باشد. بنابراین با این رویه، علاوه بر اینکه کیفیت محصول بالاتر می رود، هزینه ها پایین می آید و این دو مورد نکاتی است که برای مشتریان بسیار قابل اهمیت می باشد. یکی از مهمترین دستاوردهای تولید محصولات، ایجاد اشتغال برای جوانانی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم در این عرصه مشغول به کار هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا