اخبار

حضور فعال شرکت ابراهیم در پنجمین نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی

مراکز درمانی چون بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، کلینیک ها و همچنین صنایع وابسته ای چون داروسازی ها به واسطه نوع فعالیت و ارتباط مستقیم با سلامت افراد جامعه، نیازمند استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات و دستگاه ها بوده و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات جدید و استاندارد در این بخش ها از اهمیت بالایی بر خوردار می باشند.


نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات بیمارستانی

با توجه به اهمیت رشد و استفاده از تجهیزات به روز و کاربردی در صنایع داروسازی و بیمارستانی، به منظور آشنایی هر چه بیشتر مدیران و صاحبان این بخش ها،‌ فعالان و تولید کنندگان تجهیزات و تاسیسات مرتبط باامور درمانی و بیمارستانی برای پنجمین بار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آذر ماه گرد هم آمده و با ارائه تجهیزات و دستاورد های خود در تمامی بخش های مرتبط با درمان و مراکز درمانی،‌ در صدد ارتقا خدمات ارائه شده توسط مراکز درمانی و داروسازی بر آمده اند. با توجه به اهیمت نظافت و لزوم حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها و عوامل بیماری زا در این محیط ها، شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم همچون قبل با ارائه انواع راه کار ها و دستگاه ها و تجهیزات تخصصی و صنعتی نظافت، حضور فعال و پر رنگی در این نمایشگاه دارد.


تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم

با توجه به طیف گسترده محصولات قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم،‌ از جمله دستگاه ها و تجهیزات تخصصی و منحصر به فرد  نظافت صنعتی که کارآیی ویژه و بالایی در مراکز درمانی و دارو سازی دارد، می توان به دستگاه اسکرابر بیمارستانی یا آنتی باکتریال اشاره نمود. این دستگاه ها به واسطه داشتن خاصیت آنتی باکتریال کارآیی فوق العاده ای برای شستشو و خشک نمودن محیط هایی با استاندارد های بهداشتی بالا همچون اتاق های عمل، کلین روم ها و بخش های عفونی در مراکز درمانی و داروسازی دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا