مقالات آموزشی

نگاهی کلی به واترجت صنعتی

استفاده از شیوه های سنتی در نظافت و شستشو ی قطعات و تجهیزات به ویژه تجهیزات صنعتی که آغشته به روغن می باشد عملا غیر ممکن بوده و به در صورت انجام به زمان، انرژی و هزینه بالایی نیاز دارد. البته نا گفته نماند که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت و شستشوی تجهیزات صنعتی و شهری عملا کیفیت مطلوبی نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی مد نظر را بر طرف سازد. علاوه بر این حجم آلاینده ها و میزان نفوذ آنها به داخل بخش های مختلف تجهیزات آنقدر عمیق می باشد که استفاده از شیوه های سنتی و دستی قادر به نظافت و حذف آنها نمی باشند. در چنین حالتی استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه ای چون واترجت صنعتی گزینه ای کارآمد برای نظافت و شستشوی آلاینده ها می باشد. دستگاه کارواش صنعتی به واسطه تجهیز به پمپ فشار قوی و پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده ها را از محیط حذف می نماید. در کنار استفاده از واترجت های صنعتی به منظور حذف آلاینده ها از محیط های صنعتی، نمونه های خانگی دستگاه کارواش دستی نیز می توانند برای انجام نظافت در محیط های مسکونی به کار روند.



واترجت صنعتیاگر چه استفاده از مواد شوینده در شستشو با دستگاه های واتر جت صنعتی امکان پذیر می باشد اما استفاده از فشار های بالای آب در دستگاه های واترجت صنعتی، بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده، توان لازم و کافی در حذف آلاینده ها را دارا می باشند. این دستگاه ها علاوه بر نظافت و شستشوی سطوح در محیط های صنعتی قابل استفاده به منظور شستشو  نظافت سطوح و وسایل شهری نیز می باشند.





قابلیت تنظیم فشار در واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتیقابلیت تنظیم فشار یکی از ویژگی های مهم در دستگاه های واترجت صنعتی می باشد که امکان انتخاب فشار کاری مناسب با جنس سطوح و حجم آلاینده ها را برای کاربر فراهم می نماید. استفاده از فشار کاری مناسب نه تنها آسیبی به سطوح هدف وارد نمی آورد بلکه نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاهی ارائه می دهد.




کاهش هزینه ها یا استفاده از دستگاه واترجت صنعتی

واتر جت صنعتیکاهش در هزینه ها دغدغه اصلی تمامی مدیران و صاحبان کسب و کار ها می باشد. استفاده از شیوه های که در کنار ارتقا کیفیت نظافت موجب کاهش در هزینه ها شوند بسیار مطلوب می باشد. مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی که با استفاده از نیروی کار عملیات نظافت و حذف آلاینده ها را انجام می دهند، بسیار هزینه بر می باشد. در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های مکانیزه ای چون دستگاه های واترجت صنعتی گزینه ای مناسب برای شستشو و نظافت انواع سطوح هموار و ناهموار عمودی و افقی می باشد.  سرعت و توان بالای واترجت صنعتی در نظافت با کاهش در تعداد نیروی خدماتی موجب کاهش هزینه ها می گردد.


کاربری راحت و آسان دستگاه واترجت

واترجت صنعتی ای کارواش سیارواترجت صنعتی دستگاهی کاربردی برای نظافت می باشد. سهولت در استفاده از این دستگاه موجب محبوبیت ان در بین کاربران شده است. استفاده از واترجت صنعتی تنها با اتصال ورودی به منبع آب و فشردن ماشه تفنگی به راحتی امکان پذیر می باشد. سهولت در کاربری این دستگاه امکان استفاده از آن را برای تمامی افراد امکان پذیر نموده است.





ایمنی کار با دستگاه واترجت صنعتی

کارواش صنعتی یا واترجت صنعتیاگر چه استفاده از دستگاه واترجت صنعتی از ایمنی بالایی برخوردار می باشد. اما همانند تمامی دستگاه های مکانیزه، رعایت اصول کلی در هنگام کار با این دستگاه ها و به خصوص واترجت های آب گرم به واسطه پاش شاب با دماهای بالا الزامی می باشد.





بازگشت سرمایه

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتیاستفاده از شیوه های نوین در نظافت و شستشو ی سطوح نقش به سزایی در کیفیت و سرعت عملیات دارد. مسلما با پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها و استفاده از تجهیزات مدرن و وسعت صنایع، استفاده از شیوه های مدرن و تجهیزات مکانیزه امری اجتناب ناپذیر می باشد. شاید در نگاه اول تهیه دستگاه های مکانیزه نظافتی به صرف هزینه بالایی نیاز داشته باد اما این تجهیزات به واسطه سرعت عمل بالا و کاهش در تعداد نیروی خدماتی در زمانی کوتاه موجب بازگشت سرمایه و افزایش بهره وری و سود آوری می گردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا