مقالات آموزشی

نظافت محوطه های وسیع شهری و صنعتی به وسیله سوییپر

شستشو و نظافت محوطه های بزرگ، همواره با مشکلاتی روبرو بوده است. نظافت محیط های وسیع صنعتی و یا محوطه های شهری به وسیله روش های سنتی نظافتی، باعث به هدر رفتن زمان، هزینه و صرف نیروی انسانی زیاد می گردد. به همین دلیل امروزه جهت نظافت و نگهداری بهینه تر محیط های گوناگون از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی استفاده می گردد. مکانیزم دستگاه سوییپر صنعتی که بهترین وسیله برای نظافت سطوح هموار است به این صورت است که زباله و آلودگی ها توسط دو برس کناری به وسط هدایت شده و سپس توسط برس رولی و سیستم مکش به داخل مخزن منتقل می شود.

جاروب محوطه های صنعتی به وسیله سوییپر

سوییپر سرنشین داراستفاده از دستگاه های مکنیزه نظافتی در مراکز صنعتی، باعث صرفه جویی در هزینه ها و کاهش نیاز به نیرو های خدماتی می گردد. همچنین امنیت در مکان های صنعتی با استفاده از سوییپر بالا می رود. مهم ترین مزیت جاروب محوطه های صنعتی به وسیله سویپر، ارائه کیفیت مطلوب می باشد. به همین دلیل استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی به منظور برقراری همیشگی پاکیزگی در مراکز وسیع صنعتی، بهترین گزینه می باشد.

پوشش دهی فضا های بزرگ و کوچک

دستگاه سوییپر صنعتیدستگاه سویپر صنعتی قادر است مساحت های گوناگونی را نظافت کند؛ مساحت های بالا مانند کارخانه های صنعتی و مناطق شهری و مساحت های پایین مانند فضاهای اداری، پارکینگ های کوچک، مراکز تجاری و… را می توان با استفاده از این دستگاه نظافت نمود. البته هر کدام از انواع این دستگاه به منظور خاصی طراحی گشته است. با بهره گیری از سوییپر دستی برای محیط های کوچکتر و سوییپر سرنشین دار به منظور نظافت فضا های بزرگ تر، می توان در مدت زمان کوتاه تری، نظافت با کیفیت تری ارائه کرد.

 

 

نظافت به وسیله سوییپر دستی

سوییپر دستیدر برخی مکان ها مانند مراکز بهداشتی و درمانی، مسکونی و صنایع غذایی، نظافت از اهمیت بسیاری برخوردار است و نظافت از طریق روش ها سنتی، علاوه بر هدر رفتن بسیار زیاد هزینه ها و منابع طبیعی، باعث پاکیزگی بسیار سطحی می گردد و نتیحه پس از شستشو مطلوب نخواهد بود. همچنین در این مراکز استفاده از ابزار های دستی نظافتی موجب پراکندن گرد و غبار می گردد که این موضوع برای مکان هایی با اهمیت بهداشت مناسب نمی باشد. به همین دلیل استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی دستی، می تواند بسیار مناسب بوده و با جمع آوری آلودگی و انتقال آن ها به مخزن و دارا بودن فیلتر قدرتمند، موجب ایجاد سطح بالایی از بهداشت گردد.

 

نظافت با سوییپر سرنشین دار

دستگاه سوییپر سرنشین دارنظافت بهینه محیط های وسیع مستلزم استفاده از دستگاه های بزرگ تر می باشد تا با پوشش مساحت بیشتر، عملیات نظافت به راحتی انجام شود. بهترین روش نظافتی برای مکان هایی مانند بیمارستان ها، پارکینگ های وسیع، انبار، شرکت های حمل و نقل، مراکز خرید و…، بهره گیری از دستگاه سوییپر خودرویی  می باشد.

 

 

مزایای استفاده از دستگاه سوییپر

جاروب کارخانه با سوییپراستفاده از هر کدام از دستگاه های نظافت صنعتی مزایای مشترکی دارد. برای مثال با کاهش آب و مواد شوینده مصرفی و کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سرعت نظافت، باعث بهینه شدن این فرآیند می گردند. اما دستگاه های سوییپر صنعتی به خودی خود مزایای خاصی دارند که موجب ترغیب افراد به بهره گیری از این دستگاه ها می شود.

کیفیت عالی

سوییپر سرنشین دار صنعتیپس از شستشو و نظافت سنتی و دستی، مقداری از آلودگی بر روی سطوح باقی می ماند و به همین دلیل باعث نارضایتی می شد و پس از غبار گیری مجدد نیز سطوح به طور کامل عاری از آلودگی نمی گشت. اما در روش های مکانیزه، کیفیت نظافت بسیار مطلوب بوده و پس از انجام فرآیند شستشو و نظافت، محیطی پاکیزه ارائه می گردد.

 

 

ایمنی و راحتی

دستگاه سوییپرنظافت حتی در محیط های کوچک فرآیندی طاقت فرسا است. همچنین آب و هوا می تواند در این فرآیند اختلال ایجاد کند.  سویپر صنعتی از هر نوع( چه دستی و چه سرنشین دار) می تواند راحتی در نظافت را به ارمغان بیاورد. بهره گیری از سوییپر سرنشین دار به منظور نظافت سطوح هموار نیز مانع از بروز تاثیرات نامطلوب آب و هوایی می گردد. دستگاه های سوییپر سرنشین دار با دارا بودن کابین و امکان تجهیز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، باعث افزایش راحتی در هر آب و هوایی می گردند. هم چنین این کابین از آسیب به کاربر در حین نظافت جلوگیری می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا