مقالات آموزشی

دستگاه کارواش صنعتی مراکز تجاری چیست؟

مجتمع های تجاری یکی از مکان های عمومی هستند که رفت و آمد در آنها بسیار زیاد است به همین دلیل در معرض آلودگی های زیادی قرار دارند. رفت و آمد تمامی افراد از جمله کارکنان، مراجعه کنندگان و … موجب ایجاد و انتقال آلودگی به روش های مختلف بر روی سطوح می گردد. استفاده از روش های سنتی برای نظافت این مکان ها، بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل بهترین روش به کارگیری نظافت صنعتی با استفاده از دستگاه هایی نظیر دستگاه کارواش صنعتی مراکز تجاری می باشد.

لزوم شستشوی صنعتی مجتمع های تجاری

مجتمع تجاری مرکزی است که خالی بودن آن تقریبا امکان پذیر نمی باشد. حتی در روزهای تعطیل نیز، این مکان ها با مراجعه افرارد مختلف مواجه هستند، همین دلیلی برای آلودگی های محیطی در مجتمع های تجاری می شود. بنابراین نیاز است تا در تمامی فصول سال به صورت روزانه تمامی بخش هابه صورت تخصصی نظافت گردد. از طرفی زیبایی، شفافیت و تمیزی از عوامل جذب افراد به سمت یک مرکز خرید می باشد. رفت و آمد مداوم افراد موجب شده تا استفاده از روش های سنتی نظافت کیفیت لازم را ایجاد ننماید چرا که موجب انتقال آلودگی ها از بخشی به بخش دیگر می شود. بنابراین بهترین روش برای نظافت مراکز صنعتی، استفاده از روش نظافت صنعتی است. دستگاه واترجت صنعتی یکی از کاربردی ترین دستگاه های نظافتی در مراکز تجاری می باشد. استفاده از دستگاه کارواش صنعتی مراکز تجاری، با توجه به نیاز نظافتی هر روزه مراکز تجاری، می تواند سرعت نظافت را افزایش دهد.

لزوم شستشوی صنعتی مجتمع های تجاری
لزوم شستشوی صنعتی مجتمع های تجاری

بخش های نیازمند شستشو در مراکز تجاری

راهروها، سرویس های بهداشتی، محوطه، نما،تاسیسات، پارکینگ و … همگی از بخش های مختلف مراکز تجاری می باشند که هر کدام از این بخش ها به طور مجزا نیاز به نظافت دارند. گستردگی تنوع در کاربرد دستگاه های نظافت صنعتی موجب شده تا برای تمامی بخش های مراکز تجاری، بتوان از بهترین تجهیز استفاده نمود. از انواع دستگاه های مورد استفاده در مراکز تجاری می توان به سوییپر، اسکرابر، واترجت صنعتی اشاره نمود. دستگاه واترجت صنعتی مراکز اداری و تجاری یکی از دستگاه های پرکاربرد در این بخش ها بوده زیرا می تواند تمامی سطوح را شستشو دهد.

کاربرد کارواش صنعتی مراکز تجاری

دستگاه شوینده فشار قوی مجتمع های تفریحی و تجاری امکان شستشوی محوطه، نیمکت ها، آبنماها، نمای ساختمان، پارکینگ، تاسیسات مجتمع، سطل های زباله و … را دارد. از طرفی یکی از مهم ترین بخش های نظافتی مراکز تجاری، کافی شاپ و رستوران مجتمع می باشد که با توجه به وجود مواد غذایی، نظافت آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دستگاه واترجت صنعتی مراکز تجاری، می تواند با فشار قوی آب، تمامی آلودگی ها و آلاینده های قوی را نیز از سطوح جدا نموده و از بین ببرد. از طرفی برخی از آلودگی ها موجب تغییر رنگ و کدری سطوح کفپوش ها می شود. این آلودگی ها از جذابیت و شفافیت سطوح به شدت می کاهد. استفاده پیوسته از کارواش سیار در مراکز تجاری، در نظافت این مراکز می تواند این آلودگی ها را از سطوح جدا نماید. یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم این دستگاه، شستشوی پله ها و بخش های مرتفع مراکز تجاری است.

کاربرد کارواش صنعتی مراکز تجاری
کاربرد کارواش صنعتی مراکز تجاری
خواندن این مطلب را از دست ندهید!
چک لیست نظافتی فروشگاه ها و مراکز خرید

مزایای خرید کارواش صنعتی و کارابرد آن در مراکز تجاری

واترجت صنعتی، یکی از دستگاه های صنعتی نظافتی می باشد، که با استفاده از فشار قوی آب، آلودگی و جرم ها را از روی سطوح جدا کرده و سطوح را شستشو می دهد. از آنجایی که این دستگاه صنعتی در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده است، می تواند تمامی سطوح غیر قابل دسترس را نیز نظافت نماید. به طور کلی از مزایای خرید کارواش صنعتی ابراهیم در مراکز تجاری می توان به کیفیت بالای شستشو، کاهش مصرف آب و مواد شوینده، کاهش کار فیزیکی کاربران، سرعت بالا و در نتیجه امکان جلوگیری از انباشت آلودگی به دلیل نظافت به موقع و … اشاره نمود. که هر کدام از آنها را به اختصار بررسی خواهند شد:

. کیفیت بالای شستشو

یکی از مزیت های واترجت صنعتی کیفیت بالا در شستشو و نظافت است. پمپ کارواش سیار، با افزایش فشار آب، سطوح را شستشو می دهد و آلودگی و جرم را از سطوح جدا می نماید. حتی قوی ترین آلودگی ها و رسوبات نیز با استفاده از این دستگاه از سطوح جدا می شوند. به همین دلیل میزان شفافیت و تمیزی سطوح پس از نظافت، بسیار زیاد می باشد.

. کاهش مصرف آب

یکی از اشتباهات احتمالی در شناخت دستگاه واترجت صنعتی، تصور نادرست در به کارگیری مقدار زیادی آب می باشد. در صورتی که با بررسی روش های سنتی و روش استفاده از واترجت صنعتی، مشخص می شود که هنگام استفاده از روش های سنتی از میزان آب بالایی استفاده می شود. اما از آنجایی که پمپ کارواش صنعتی فشار آب را در این دستگاه بسیار افزایش می دهد، نیاز به آب فراوانی برای شستشوی سطوح وجود ندارد. فشار آب به جدا سازی جرم ها و آلودگی های سخت از سطوح بسیار کمک می کند. بنابراین یکی از مزایای استفاده از کارواش صنعتی، کاهش مصرف آب در شستشو می باشد.

. کاهش انرژی و نیروی انسانی

از آنجایی که این دستگاه تمامی آلودگی ها را با استفاده از فشار آب تمیز می کند نیازی به انرژی و نیروی انسانی زیاد، برای نظافت سطوح وجود ندارد. تنها کافی است که، نیروهای انسانی جهت آب را روی سطوح مورد نظر تنظیم نمایند.

. سرعت بالای کارواش صنعتی مراکز تجاری

از طرفی با توجه به رسوب زدایی و جرم گیری کارواش صنعتی، نیازی به صرف زمان زیاد برای نظافت آلودگی های سخت نمی باشد. همچنین استفاده از این دستگاه و هم چنین کارواش آب گرم موجب می شود تا نقاط غیر قابل دسترس نیز به راحتی نظافت شوند. این موضوع موجب می گردد تا نظافت مراکز تجاری با سرعت بسیار بیشتری نسبت به روش های دیگر انجام شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا