مقالات آموزشی

دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم و کاربردهای آن در مصارف گوناگون

یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه نظافت مناسب دستگاه جاروبرقی صنعتی است که امروزه برای حفظ نظافت محیط زندگی و کار به صورت وسیع از آن استفاده می شود. بهره گیری از این دستگاه راه کاری بسیار مؤثر و ایده آل برای مهار هرگونه آلودگی می باشد. قدرت مکش بالای این مکنده صنعتی به رفع آلودگی و لکه های سخت مانند گریس و زنگ آهن که به صورت لایه هایی سخت بر روی سطوح ماندگار شده اند با سهولت و در کوتاه ترین زمان از میان می برد. کارایی و توان این مکنده مکانیزه در مقایسه با جاروبرقی خانگی قابل قیاس نیست. جاروبرقی خانگی از پس نظافت محیط های وسیع برنمی آید و سختی نظافت را چند برابر می کند. دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم به نسبت جاروهای دیگر قدرت مکش بالاتری دارد و مخزن آن به راحتی پر نمی شود.استفاده از این مکنده در تمامی محیط ها امکان پذیر نیست و باید متناسب با شرایط محیطی انتخاب شود. انتخاب صحیح مکنده تأثیر به سزایی در سودآوری و بهره وری در کسب و کار دارد. جاروی مکانیزه باید متناسب با وسعت محیط انتخاب و در واحدهای صنعتی تولید و توزیع به کارگرفته شود و این دستگاه برای انواع محصولات و افزایش سطح ایمنی و بهداشت و ایجاد شرایط مطلوب مؤثر و به کار گرفته می شود.

 

قابلیت های دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم

-افزایش سرعت و عملکرد بالا
-جلوگیری از اتلاف زمان
-کاهش هزینه به دلیل کاهش بهره گیری از نیروی انسانی
-استفاده بسیار راحت
-طراحی مناسب برای استفاده در راهروهای باریک و محیط های بسیار کوچک
-ساختار ساده و مستحکم
-طول عمر بالا
-کیفیت و کارایی بالا
-قدرت فیلتراسیون ذرات با ایمنی بالا در محیط های مستعد برای انفجار
-طراحی ارگونومیک و فشرده دستگاه
-بدنه و چرخ های مناسب
-صدای مناسب
-قابلیت جمع آوری هم زمان مواد خشک و تر
-دارای تکنولوژی سایلکون

 

محیط های کاربردی برای استفاده از جارو برقی صنعتی

مکنده صنعتی ابراهیم یا دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم به دلیل کارایی بسیار بالا و کاربردی خود برای بسیاری از صنایع نیازی مهم و اساسی محسوب می شود که در این مقاله به چند نمونه از آن ها اشاره خواهد شد.

 

کاربرد جارو برقی صنعتی در نظافت پرینتر سه بعدی

جارو برقی صنعتیدستگاه پرینتر سه بعدی که با فشردن و متبلور کردن مایعات و مواد پودری در صنایعی چون خودروسازی، قطعات صنعتی، هنر، تجهیزات پزشکی و هوافضا به کار می رود و همواره چاپگر سه بعدی با مواد مختلف زیر پودری در تماس هستند که در پایان حجم بالایی از آلودگی و گرد و غبار اشتعال زا و رسانا یا نارسانا را در محیط باقی می گذارند و در صورت رسانا بودن باید برای پاکسازی آن از آلودگی در برخورد با مواد پرخطری چون کربن و آلمینیوم از این مکنده صنعتی بهره گیری شود.

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد در صنایع شیرینی پزی

در صنایع شیرینی پزی برای رسیدن به بهترین کیفیت باید از قوانینی مانند تکنیک های متعادل سازی ، کیفیت مواد اولیه و ثابت بودن دما در طول فرآیند تولید و فرآوری،کنترل محصول، کیفیت بسته بندی بهره گیری شود. در این گونه صنایع به دلیل وجود مواد سبک و فرار چون آرد، چربی، کاکائو و لبنیات، مواد شکننده چون فندوق و بادام، مسدود کننده چون پودر شیر و…نیاز به این دستگاه مکنده برای جمع آوری محسوس است زیرا آلودگی پراکنده محیطی منجر به ایجاد آلودگی محصولات می گردد.

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در کارخانه سیمان و سرامیک

صنایع سیمان و سرامیک به دلیل میزان بالای محصولات همواره حجمی از ذرات معلق گرد و غبار را در هوا معلق و وارد سیستم تنفسی می کنند. قائدتاً در این محیط  آلاینده بسیاری تولید می شود که پاک سازی آن بسیار دشوار و هزینه بر و موجب اتلاف زمان می شود. از این روی برای جمع آوری این آلاینده ها چاره ای جز استفاده از یک دستگاه مکانیزه صنعتی چون جاروبرقی صنعتی وجود ندارد که استفاده از آن منجر به حذف سریع آلاینده ها و در نتیجه بهره وری و سودآوری را به همراه دارد.

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم در کیفیت بسته بندی

بسته بندی محصولات تولیدی برای مصرف کنندگان از جمله اموری است که باید در محیطی تمیز و پاکیزه و عاری از هر نوع آلودگی انجام شود، بهداشت محیط تأثیر به سزایی در کیفیت و سلامت بسته بندی ها ایفا می کند و وجود هرگونه آلودگی تاثیرات نامطلوبی بر کیفیت محصولات دارد. جمع آوری آلودگی ها و حذف آلاینده ها و ضایعات و جلوگیری از ایجاد فساد محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از مکنده در روش بسته بندی باعث بالا بردن کیفیت و ممانعت از استهلاک و خرابی دستگاه ها در اثر نفوذ آلاینده ها می باشد.

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم در نظافت سینما و آمفی تئاتر

سالن های سینما و آمفی تئاتر جز اماکن عمومی محسوب می شود و همواره افراد بسیار زیادی در این امکان در حال رفت و آمد هستند و از انواع تنقلات استفاده می کنند و موجب آلودگی محیط می شود. وجود آلاینده های محیطی در این مکان ها به ایجاد بوی نامطبوع در محیط منجر می شود، از این روی نیازمند نظافت دقیق و جامع است و از نظر بصری جلوه زشتی را به همراه دارند. بهترین پیشنهاد برای از بین بردن آلاینده های محیطی استفاده از دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم است که مخصوص نظافت سطوح ناهموار طراحی شده است.

 

 

کاربرد در صنایع داروسازی

جارو برقی صنعتیفرآیند تولید، پرکردن، بسته بندی و حمل و نقل در صنعت داروسازی چالش های بسیاری دارد که برای بهبود تولید دارویی و پر شدن بسته ها و ساخت و بهداشت و سرعت عمل بالا استفاده از این جاروبرقی صنعتی نیاز عمده صنعت به شمار می رود و به روند تولید پیوسته در خطوط تولیدی کمک می کند. کاربرد دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم و مکنده های تخصصی در صنایع تولیدی آلمینیوم و پی وی سی و ساخت پروفیل در و پنجره فرآیند تولید و گرد و غبار و… اجتناب ناپذیر می باشد. این مسئله می تواند بر روی ماشین آلات و تولید مؤثر باشد و به انباشت گرد و غبار آلمینیوم که ممکن است باعث ایجاد خطر آتش سوزی و انفجار باشد راهی ایده آل باشد.

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در صنعت جوشکاری

یکی از کاربردی ترین و پرخطرترین صنایع به دلیل ماهیت گرد و غبار و گازهای سمی و بخار و آتش زا بودن در عملیات، جوشکاری می باشد. برای حفظ سلامت کارکنان و  امنیت کاری آن ها و جلوگیری از خطرات احتمالی جبران ناپذیر باید از دستگاهی استفاده شود که با مکش، ضایعات و آلاینده ها را حذف کند.

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد در صنایع فولاد و فلزکاری

صنایع فلزکاری، تراش کاری و ذوب آهن و دیگر صنایع فعال سیالات و جامدات ،براده ها، پوسته های نورد، مواد ساینده، ضایعات سمباده زنی، ضایعات حاصل از پانچ، لجن، فلاکس و …را شامل می شود که برای مقابله با آلاینده های صنعتی چون گرد و غبار، پودر سنگ آهن، مایعات و براده های که ایجاد می کند نیاز به نظافت عمیق دارد، که به ارتقا و افزایش ایمنی کار در تجهیزات و ماشین آلات می شود.

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در دفع آزبست

آزبست از ترکیبات معدنی است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد و برای ساخت تجهیزاتی چون آتش نشانی و لباس های آتش نشانان در ترکیب موادی که در سقف و دیوار، عایق، چسب کفپوش ها و… به دلیل مقاومت بالا استفاده می شود به کار می رود و انتشار گرد و خاک در هوا جلوگیری از خطرات و مشکلات زیاد را به همراه دارد که حفظ آن ها در محیط به احتیاط و ایمنی منجر می شود و بهره گیری از دستگاه جاروبرقی صنعتی ابراهیم با مدل جاروبرقی صنعتی دائم کار راهی بسیار مناسب برای دفع آن ها محسوب می گردد.

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد دستگاه جارو برقی صنعتی ابراهیم در صنایع هواپیمایی

صنایع هواپیمایی شامل فرایندهای عرضه، ساخت، تولید و نگهداری از هواپیما است که کنترل و حذف آلاینده های این محیط بسیار پر اهمیت است و لزوم رعایت راهکارهای نظافتی به منظور بهینه سازی این آلودگی ها از راه های کارآمد و بسیار مهم در این زمینه می باشد.

 

 

 

جارو برقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در صنایع الکترونیک

صنایع الکترونیک به ساخت دقیق و حساس قطعات با ظرافت و مینیاتوری شکل به کار می رود که جلوگیری از ورود آلودگی در این محصولات سخت می باشد و برای ایجاد کیفیت در استانداردها و حداقل ضایعات و پسماندها و رفع آلاینده و زائده ها و خطراتی که می تواند به همراه داشته باشد نیاز به مکش مستقیم بر روی آن ها احساس می شود که در رسیدن به این هدف باید از مکنده صنعتی استفاده شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا