اخبار

رونمایی از دو اسکرابر جدید کمپانی کلومبوس

کمپانی کلومبوس چندین سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر و جاروبرقی صنعتی فعالیت دارد. این کمپانی تبحر ویژه ای در طراحی اسکرابر های صنعتی ساده و کاربردی داشته و هر چند سال یکبار تغییرات و تنوعی را در محصولات خود ایجاد می نماید. در این زمینه بعضی از مدل های اسکرابر ارتقا یافته و به شکل و طراحی حرفه ای تر و ارگونومیک تری ارائه شده است. اقدام دیگر کمپانی کلومبوس تولید دستگاه های جدید اسکرابر صنعتی می باشد. در این زمینه ابتدای سال ۲۰۲۰ دو اسکرابر صنعتی RA85BM90 و ARA100BM200 وارد بازار شدند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این تجهیزات نظافتی ارائه می گردد. لازم به ذکر است شرکت ابراهیم نماینده انحصاری این اسکرابر ها در ایران می باشد.

 

اسکرابر صنعتی جدید مدل ARA100BM200

اسکرابر صنعتی اساخت کلومبوسیکی از دو محصول جدید کمپانی کلومبوس دستگاه کف شوی خودرویی ARA100BM200 می باشد. این دستگاه نظافتی رده بالاتر اسکرابر ۱۰۰BM150 است که دارای مخزن به مراتب بزرگتری برای جابجایی و حمل آب تمیز و کثیف می باشد. اسکرابر جدید این شرکت به منظور انجام عملیات های سنگین در محیط های سخت صنعتی دارای وسعت بالا و با حجم زیادی از آلودگی ها کاربرد دارد. این اسکرابر صنعتی سرنشین دار دارای مخازن آب جداگانه ۲۰۰ لیتری برای آب کثیف و تمیز، برس غلطکی یا دیسکی دوگانه، برس هایی با فشار قابل تنظیم تا حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم، باتری های ۳۲۰ امپری قابلیت حرکت بر روی سطوح شیبدار تا شیب ۲۰ درصد می باشد.

 

ماشین اسکرابر RA85BM90

دومین محصول رونمایی شده توسط کلومبوس، اسکرابر دستی بزرگ RA85BM90 می باشد. این کفشوی دستی برای انجام عملیات شستشوی سطوح کف در محیط های صنعتی با وسعت متوسط و بزرگ ارائه شده است. دستگاه از نظر ابعاد و حجم مخازن بزرگ تر از مدل های دستی سابق بوده اما با این حال دارای قدرت مانور پذیری بالایی می باشد. ویژگی های مهم اسکرابر RA85BM90 شامل توان برس ۸۰۰ وات، سطح صدای بسیار پایین،‌ باتری قدرتمند ژل با میزان شارژهی ۵ ساعت و دور زدن در فضای کم ۱٫۶ متر می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا