اخبار

معرفی دستگاه نظافت مکانیزه شستشو کفپوش یا اسکرابر دستی RA 85|BM90

شرکت کلمبوس از پیشتازان عرصه تولید دستگاه های نظافت صنعتی، جدیدترین دستگاه اسکرابر را معرفی نمود. اسکرابر دستی RA 85|BM90 مجهز به موتور جلوبرنده به طور اختصاصی جهت پاسخ به مشکلات نظافتی و دستیابی به حداکثر تمیزی و اثربخشی در محیط های تجاری و صنعتی بزرگ یا متوسط، طراحی و تولید شده است. RA کوتاه شده عبارت “ماشین شستشوی اتوماتیک” ، ۸۵ به معنای پهنای شستشوی ۸۵۰ میلی متری، BM به معنای ورژن باتری دار با موتور جلوبرنده و ۹۰ نشانگر ظرفیت مخزن آب تمیز دستگاه می باشد. برخلاف گنجایش بالای مخازن آب تمیز و کثیف، ۹۰ و ۹۵ لیتر، این اسکرابر از طراحی فشرده و پویا برخوردار است. دستگاه اسکرابر دستی RA 85|BM90 تأثیرات شگرفی بر جای می گذارد بدون آن که دستگاه بزرگی به نظر آید. در طراحی و ساخت این زمین شوی صنعتی مکانیزه به نیازهای کاربران توجه ویژه ای شده و همه جنبه های ارگونومی همراه با فناوری های مدرن ترکیب شده است.

 

عملکرد ارگونومیک بر روی سطوح وسیع

عملکرد ارگونومیک بر روی سطوح وسیعاسکرابر RA 85|BM90 دارای موتور جلو برنده بوده و به رقم اندازه ای که دارد، به راحتی هدایت می شود. این دستگاه برای دور زدن تنها به ۹/۱ متر فضا نیاز دارد و این به معنای قدرت مانور بالا در بخش های محدود می باشد. صفحه کنترلی دستگاه کاملاً ساده و قابل فهم است و کار با اسکرابر را برای همه کاربران آسان می سازد. دسته کنترلی این کف شوی قابلیت تنظیم داشته و به همه افراد کوتاه قد و بلند این اجازه را می دهد که کاربران بدون احساس ناراحتی به کار با دستگاه بپردازند. تی مکنده آن با داشتن استحکام بالا بدون بر جای گذاشتن ردی از آلودگی، حتی هنگام گردش در فضاهای دشوار و محدود، آب و آلودگی را به طور کامل جمع آوری نموده و سطحی کاملاً پاکیزه و آماده استفاده فراهم می نماید.

 

ویژگی های نوآورانه اسکرابر RA 85|BM90

ویژگی های نوآورانه اسکرابر RA 85|BM90استفاده از تکنولوژی های مدرن یکی از مهم ترین ویژگی های اسکرابر دستی RA 85|BM90 به شمار می آید که به واسطه آن برس دستگاه به صورت الکتریکی بالا و پایین می رود. سیستم خودکار جای گیری برس و سیستم اتصال سریع جهت پر شدن سریع مخزن آب تمیز از ویژگی های منحصر به فرد این کفشوی به شمار می آید. وجود دو موتور برس قدرتمند ۸۰۰ واتی و قابلیت تنظیم فشار برس از ۴۳ کیلوگرم تا ۷۳ کیلوگرم، شستشوی کاملاً بی نظیر و فوق العاده را حتی برای آلوده ترین و پر گرد و خاک ترین سطوح، تضمین می نماید. اسکرابر RA 85|BM90 دارای سیستم دوزینگ یکپارچه است و مقدار ماده شوینده را دقیق و ثابت نگه می دارد؛ این سیستم سبب صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و در نتیجه کاهش هزینه ها و محافظت از محیط زیست می گردد. از دیگر ویژگی های برجسته این کف شوی جدید می توان به سطح صدای کم اشاره نمود که استفاده از آن را در طول ساعت های کاری فراهم می آورد. سیستم مکش طراحی شده برای اسکرابر RA 85|BM90 کاملاً قدرتمند و کارآمد می باشد.

 

طراحی و کارکرد کاربر پسند (ارگونومیک)

طراحی و کارکرد کاربر پسند (ارگونومیک)در طراحی و ساخت دستگاه اسکرابر RA 85|BM90 همواره جا به جایی آسان آن در نظر گرفته شده است؛ ارتفاع دستگاه به ۱۳۸ سانتی متر می رسد که به راحتی توسط آسانسور حمل و نقل می گردد و با دارا بودن پهنای ۹۸۰ میلی متری به آسانی از درب ها عبور می کند. صفحه نمایش دستگاه برای کاربر کاملاً واضح است و سبب تسلط او به محیط اطراف می شود؛ این صفحه دارای یک کلید روشن / خاموش برای موتور جلو برنده، موتور مکش و موتور برس است، یک کنترل کننده دوار برای تنظیم سرعت حرکت دستگاه تا ۶ کیلومتر بر ساعت دارد و به یک اهرم برای پایین آوردن تی لاستیکی مجهز می باشد. برس اسکرابر نیز با فشردن یک دکمه پایین می آید. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی طراحی دستگاه کفشوی RA 85|BM90 شیلنگ تخلیه با طول زیاد است که تخلیه کنترل شده و هدف گیری شده را امکان پذیر می سازد. هر دو مخزن آب تمیز و آب کثیف به سادگی تخلیه شده و قابل نظافت هستند. نوار آب بندی درب مخزن آب کثیف به راحتی و بدون نیاز به استفاده از ابزار خاصی قابل تعویض بوده و داخل مخزن به دلیل داشتن درب بزرگ دسترسی کامل دارد. مخزن آب تمیز اسکرابر نیز بر اساس استاندارد بهداشتی HACCP می تواند همواره در شرایط تمیز و بهداشتی قرار داشته باشد. به منظور شستشوی طولانی مدت تا ۵ ساعت امکان نصب باتری های قدرتمند ژل ۲۸۵ آمپر ساعتی بر روی این اسکرابر دستی وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا