مقالات آموزشی

راه اندازی کسب و کار با واترجت صنعتی

راه اندازی کسب و کار امروزه برای بسیاری به هدفی مهم و جدی تبدیل شده است و افراد مختلف همواره در تلاش هستند جهت امرار معاش و کسب درآمد بیشتر کسب و کاری جدید راه اندازی نمایند. یک کسب و کار شخصی می تواند جذابیت های مخصوص به خود را داشته باشد؛ قابلیت افزایش درآمد، امکان بسط و گسترش کار، تنظیم وقت و زمان به اختیار صاحبان مشاغل و … در بالا رفتن انگیزه راه اندازی کسب و کار بی تأثیر نخواهد بود. در زمینه راه اندازی کسب و کارهای جدید هزینه مورد نیاز یک اصل مهم به شمار می آید و شخصی که قصد ایجاد یک شغل را دارد باید پیش از هر اقدامی هزینه های پیش رو را در نظر گرفته و به دنبال آن میزان درآمد متناسب با آن را محاسبه کند. بدون تردید در این راه صرف حداقل هزینه ها برای شروع یک کار جدید مطلوب است. بهره مندی از دستگاه واترجت صنعتی به عنوان یک ابزار پرکاربرد و چند منظوره در میان دستگاه های نظافت صنعتی، یکی از راهکارهای خلاقانه و سودآور برای داشتن یک شغل جدید می باشد.

آشنایی با واترجت صنعتی

جهت پاسخ به این سوال که چگونه می توان به وسیله یک دستگاه واترجت صنعتی کسب درآمد نمود، باید به معرفی این تجهیز نظافتی بپردازیم. دستگاه های واترجت صنعتی که در مدل ها و رده های گوناگونی طراحی و تولید شده اند، شوینده های فشار قوی هستند که با بهره گیری از نیروی آب آلودگی های انواع سطوح را از میان برمی دارد و کیفیت سطح اولیه را بازیابی می کند. واترجت ها در گونه های آب سرد و آب گرم به بازار عرضه شده اند که جهت شستشوی سطوحی با آلودگی های چرب و روغنی و مانند آن رده های آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد شوینده های فشار قوی به سطوح خاصی محدود نمی شود و هر سطح هموار و ناهمواری با هر اندازه ای که نسبت به آب مقاوم هستند، به وسیله این دستگاه ها شستشو می گردند.

چگونگی راه اندازی کسب و کار جدید با واترجت صنعتی

پس از شناخت دستگاه واتر جت یا کارواش صنعتی حال می توان به اموری فکر کرد که با استفاده از آن قابل انجام هستند و خدماتی که بدین طریق می توان ارائه نمود.

راه اندازی کارواش

روزانه هزاران و حتی میلیون ها وسیله نقلیه سبک و سنگین در سطح شهرها و جاده ها تردد دارند و روند تولید انواع ماشین ها روز به روز در حال افزایش بوده و در نتیجه آن میزان عرضه و تقاضا در بازار نیز افزایش می یابد. خودروها، اتوبوس ها، موتور سیکلت ها و سایر وسایل نقلیه همواره در معرض آلودگی های مختلفی هم چون گرد و خاک، گل و لای، فضولات پرندگان، حشرات، شیره درختان و … قرار می گیرند و در نتیجه دارندگان خودرو جهت شستشوی این وسایل به کارواش مراجعه می کنند. یکی از کاربردهای قابل توجه دستگاه های واترجت صنعتی شستشوی انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین می باشد. اگر فضای مناسب و سرمایه اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار وجود داشته باشد، تأسیس یک کارواش می تواند یکی از ایده های قابل تأمل باشد. واترجت صنعتی سرعت شستشوی خودروها را افزایش می دهد و در مقایسه با روش های قدیمی شستشو در مدت زمان کوتاه تر و کیفیت بالاتر انجام می گیرد. ضمن آن که میزان خستگی کاربر به حداقل کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن با انتخاب فشار عملیاتی مناسب بدنه ماشین آسیب نمی بیند. در صورت تهیه یک واترجت بنزینی و یا در اختیار داشتن منبع تغذیه الکتریکی، امکان راه اندازی کارواش سیار وجود دارد. در نظر داشته باشید واترجت الکتریکی به دو نوع کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز دسته بندی می شود.

ارائه خدمات نظافت خانه و محل کار

دستگاه های واترجت صنعتی در محیط های مسکونی، اداری و تجاری نیز دارای کاربردهای فراوان هستند. جهت راه اندازی یک شرکت خدماتی و یا رونق بخشیدن به این کسب و کار واتر جت صنعتی ابزاری ایده آل به شمار می آید. این دستگاه مکانیزه نظافت صنعتی برای شستشوی محوطه ساختمان ها، پارکینگ ها، حیاط، نمای ساختمان، حوض ها و آب نماها، نرده های فلزی و … به کار می روند. شرکت های ارائه دهنده خدمت نظافتی با به کارگیری یک دستگاه کارواش صنعتی می توانند تمامی امور را به انجام رسانند و به میزان بیشتری درآمد کسب کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا