اخبار

معرفی آخرین محصول ترولی تولید شده در کمپانی Filmop

یک رویداد مهم در زمینه نظافت حرفه ای به زودی برگزار خواهد شد: از تاریخ بیست و یکم تا بیست و چهارم ماه می در ورونا که این منطقه نقطه مرجعی برای متخصصان در این بخش است. کمپانی فیلموپ در این رویداد حضور خواهد داشت و آماده ارائه جدیدترین محصولات و سیستم های حرفه ای نظافتی خود می باشد. این سیستم های نظافتی به منظور به حداکثر رساندن اثر بخشی و افزایش میزان بهره وری طراحی و تولید شده اند و از ارگونومی برخوردار هستند. در این گردهمایی محصولات جدید فیلموپ معرفی می گردد. فیلموپ (filmop) یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده ترولی و تجهیزات نظافت دستی پیشرفته در دنیا است که با ساخت و تولید محصولات متنوع و سازگار با محیط زیست به عنوان برترین تولید کننده تجهیزات نظافت دستی به شمار می آید. این شرکت قصد دارد از آخرین و جدیدترین محصولات خود در رویداد ورونا معرفی نماید. این محصولات عبارت اند از:

 

ارگوسوئینگ : سیستم ارگونومیک

ارگوسوئینگ : سیستم ارگونومیکارگوسوئینگ (ErgoSwing) یک سیستم نوآورانه است که شامل دسته تلسکوپی، تکیه گاه چرخشی، نگهدارنده پد و مفصل ارگونومیک می شود و این سیستم جهت آسان نمودن حرکات S شکل تی طراحی شده است. استفاده از سیستم ارگوسوئینگ فشار کمتر و افزایش بهره وری را تضمین می کند و در نهایت عملکرد بهتر در زمینه نظافت سطوح کف را رقم می زند. تجزیه و تحلیل ها بر روی سیستم ارگوسوئیگ نشان می دهد که میزان خم شدن و کشش مچ دست را در مقایسه با تجهیزات قدیمی تر به شدت کاهش داده و در حقیقت وضعیت فیزیکی بدن کاربر را هنگام نظافت سطح زمین در موقعیت درست و صحیح نگه می دارد. هم چنین طبق آزمایش های به عمل آمده و تجربیات سیستم ارگوسوئینگ در مقایسه با سیستم های استاندارد تلاش کمتری احساس  می شود.

 

سیستم دوگانه پیشرفته : سیستم آبگیر ترولی و تی

سیستم دوگانه پیشرفته : سیستم آبگیریسیستم دوگانه (Duo Pro) یک سیستم آبگیر کاملاً کاربردی می باشد که به منظور نظافت آسان تر و با زحمت کمتر طراحی شده است. این سیستم آبگیر به همراه نگهدارنده های پد دو طرفه و قابل پشت و رو کردن مورد استفاده قرار می گیرد و با ارائه بیشترین بهره وری، سبب صرفه جویی در صرف هزینه، زمان و انرژی می گردد. آبگیر Duo Pro هم به همراه سطل های تکی و هم به همراه ترولی های سری آلفا به کار گرفته شود.

 

Puli-Brush : تی برای سطوح غیر لغزنده

Puli-Brush : تی برای سطوح غیر لغزندهپد نظافتی Puli-Brush نظافت سریع و اثربخش سطح غیر لغزنده را امکان پذیر می سازد که حاصل ترکیب بندی بی نظیر آن می باشد : پد تولید شده از پلی پروپیلن سخت ترین خاک و آلودگی را با سرعت عمل بالا از سطوح غیر لغزشی حذف می گرداند در حالی که امکان دارد پد میکروفایبر برای در چرخه شستشوی چنین سطوحی آلودگی را به محیط بازگرداند. پد پلی پروپیلن با ارائه عملکردی فوق العاده و داشتن اصطکاک بسیار کم سطوح غیر صیقلی را به خوبی تمیز می کند.

 

ترولی هتلی سبک مورگان

ترولی هتلی سبک مورگانترولی هتلی مدل مورگان یکی از ترولی های منحصر به فرد از سری ترولی های هتلی یا خانه داری بوده که بسیار ظریف، ساده و سبک می باشد و مناسب استفاده در محیط های گوناگون است. این ترولی به منظور برآورده ساختن نیازهای نظافتی در هتل ها طراحی شده است : جمع آوری لباس ها و ملحفه های کثیف، جایگزین نمودن لباس، حوله و ملحفه های تمیز، حمل لوازم بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی و … از مهم ترین کاربردهای این ترولی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا