مقالات آموزشی

برتری جاروبرقی صنعتی بر جاروهای متداول

جاروبرقی چگونه ابزاری است؟ آیا ابزاری تنها برای تمیز نمودن سطح زمین است یا برای نظافت سایر سطوح ناهموار نیز به کار می رود؟ آیا جاروبرقی ها برای جمع آوری برخی گرد و غبار طراحی شده اند یا می توانند مواد مختلف را مکش کنند؟ در پاسخ به این پرسش ها باید بگوییم که مکنده ها از لحاظ ساختار و کارایی بسیار متنوع هستند و در حقیقت انتخاب یک مکنده به ویژه برای اهداف صنعتی چندان آسان نخواهد بود. کاربران چه تصوری درباره جاروبرقی صنعتی دارند؟ آیا عملکردی به اندازه کافی مناسب برای برنامه های طولانی مدت و امور خاص دارند؟ جاروهای خانگی، تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی هر یک با دیگری تفاوت داشته و کارایی مخصوص به خود را ارائه می دهند.

جاروبرقی صنعتی : مستحکم و با‌‌دوام برای فعالیت‌های سنگین صنعتی

جاروبرقی صنعتی : مستحکم و با‌‌دوام برای فعالیت‌های سنگین صنعتیبرای مکش و جمع آوری حجم بالایی از گرد و غبار ریز یا مرطوب، مایعات یا جامدات در حوزه کاربردی مشتریان همانند ساخت و ساز، پیمانکاری، نجاری، فلزکاری، فولاد، سیمان، مواد غذایی، نفت و پتروشیمی، داروسازی و …، لازم است جاروبرقی ایمن ، قدرتمند و با دوام و استحکام بالا به کار رود، یعنی جارو برقی صنعتی . جاروهای صنعتی راه حلی مفید برای به حداکثر رساندن اثربخشی و کارایی بهتر کسب و کار هستند و شرایط ایمن را برای محیط کاری و اپراتور فراهم می آورند.

چرا جارو برقی صنعتی جایگزین جاروبرقی تجاری یا خانگی می شود؟

چرا جاروبرقی صنعتی جایگزین جاروبرقی تجاری یا خانگی می شود؟هر بخش از یک جاروبرقی صنعتی دارای کیفیت بالا و طراحی مهندسی شده است که کاملاً با بخش های متناظر جاروهای متداول تفاوت دارد و همین امر مکنده های صنعتی را از جاروبرقی های رایج در بازار متمایز می سازد.

کارایی بالای جاروبرقی صنعتی از چه سرچشمه می گیرد؟

طراحی و تولید ساختار مکنده های صنعتی و نیمه صنعتی بر پایه بهره مندی از آخرین فناوری ها صورت می گیرد:

موتور با کیفیت بالا : در طراحی و ساخت دستگاه های جارو برقی صنعتی بهترین ها انتخاب می شوند. وجود موتورهای توربینی تک فاز یا سه فاز قدرتمند کارکرد دستگاه را همواره در شرایط بهینه قرار می دهد.

گِیج خلأ و حسگرهای کارآمد : جارو برقی صنعتی به سنسورهایی تجهیز گردیده که همواره امکان کنترل عملکرد فیلتر و میزان قدرت مکش را فراهم می آورند.

عایق های صوتی : سری موتور در جاروهای صنعتی دارای عایق های صوتی می باشد که سطح صدای دستگاه را حتی در مدل هایی با قدرت مکش بسیار بالا کنترل می نماید.

ساختار قوی و مستحکم : به منظور تضمین طول عمر بالای مکنده صنعتی ، صرف نظر از صنعت یا شرایط کاری که مکنده باید استفاده شود، دستگاه به طور کامل از فولاد ساخته شده است. مواد پلاستیکی به کار رفته در جاروهای خانگی و تجاری استحکام و طول عمر فولاد را ندارد و در محیط های صنعتی جایگاهی ندارد.

سیستم فیلتراسیون : عاملی برای دوام بالای مکنده صنعتی

سیستم فیلتراسیون : عاملی برای دوام بالای جاروبرقی صنعتیدر همه جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی ویژگی های فیلتر تعبیه شده بر روی دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد.

سطح مقطع بالا : تجهیز شدن به فیلترهایی با سطح مقطع بالا از ویژگی های برجسته جاروهای صنعتی به شمار می آید که سبب اطمینان یافتن از طول عمر بیشتر فیلتر و جلوگیری از بازگشت ذرات و گرد و غبار به محیط اطراف، می گردد.

فیلتر اختصاصی : هر جاروبرقی صنعتی را می توان با فیلتری مناسب دستگاه و متناسب با شرایط کاری و نوع آلودگی مجهز نمود.

مخزن مکنده : عاملی برای کاربر پسند بودن دستگاه

مخزن مکنده : عاملی برای کاربر پسند بودن دستگاه جاروبرقی صنعتیهمه جاروهای صنعتی دارای مخزنی هستند که آلاینده های مکش شده در آن جمع آوری می شود.

ظرفیت بیشتر : جاروبرقی صنعتی برای کاربردهای صنعتی طراحی شده است. ظرفیت بالای این دستگاه ها به معنای کارایی بالاتر خواهد بود و در نتیجه مدت کارکرد مکنده افزایش می یابد.

کاربر پسند : هر جاروی صنعتی و نیمه صنعتی یک سیستم تخلیه آسان و راحت برای تخلیه مواد جمع آوری شده دارد و حتی در بسیاری از مدل ها امکان قرار دادن کیسه های یک بار مصرف وجود دارد که آلاینده ها به طور مستقیم در آن جمع آوری شده و بدون تماس با کاربر قابل امحا است.

کاربرد جاروبرقی صنعتی چه نتایجی دارد؟

مزایای کاربرد جاروبرقی صنعتیبهره مندی از مکنده های پیشرفته صنعتی ایمنی، کارایی و بازدهی یک کسب و کار را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می دهد و فراتر از یک جارو برقی هتلی عمل می کند. هنگامی که قصد دارید برای حل مشکلات نظافتی خود سرمایه گذاری کنید بهترین گزینه را با توجه به طول عمر بالای آن انتخاب نمایید و صرفاً یک دستگاه را به خاطر ارزان تر بودن نخرید، زیرا با خرابی های پی در پی سبب توقف کار و بروز مشکلات فراوان در محیط کاری و صنعتی شده و فرآیند مبارزه با آلاینده ها را دشوار می سازد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا