اخبار

تاریخچه برند ایتالیایی RCM

شرکت RCM ایتالیا، یکی از معتبر ترین و محبوب ترین برند های اروپایی در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی می باشد. مجموعه RCM انواع دستگاه های نظافت صنعتی را تولید می کند. در بین دستگاه هایی که این شرکت تولید و ارائه می نماید می توان به برجسته ترین دستگاه های RCM  که شامل اسکرابر و سوییپر هست، اشاره نمود. هدف اصلی این برند، ارائه تجهیزات صنعتی نظافتی پر قدرت و سازگار با محیط زیست است. عملکرد دستگاه های نظافتی موجب بهینه سازی نظافت و کاهش هزینه ها می گردد.

انواع سوییپر ها

شرکت RCM در سال ۱۹۶۷ با هدف بهینه سازی نظافت در ایتالیا تاسیس شد؛ اما رفته رفته با پیشرفت این برند و افزایش محبوبیت تجهیزات RCM در دنیا، این برند اروپایی به یک برند جهانی تبدیل شد. اولین دستگاه سوییپر تولید شده توسط این برند R700 نام داشت؛ این دستگاه مجهز به فیلتر سلولزی و مخزن بزرگ تخلیه عقب بود. پس از آن در سال ۱۹۷۰ اولین مدل R500 با هدف رفع نیاز های کارخانجات صنعتی ایتالیا تولید و به بازار ارائه شد. دستگاه بعدی بزرگ تر و با هدف رفع نیاز صنایع سرامیک بود که این دستگاه نیز R850 نامیده شد. پس از آن انواع متفاوت سوییپر توسط این برند ایتالیایی عرضه شد که برخی از آن ها عبارت اند از: R702 , R851 , RX918 و…

انواع اسکرابر

برند RCM در سال ۱۹۹۰ اولین اسکرابر دستی و سرنشین دار خود را تولید کرد. در سال ۲۰۰۰ روند تولید انواع اسکرابر پیشرفت پیدا کرد و رفته رفته اسکرابر های JUMBO , GO و… تولید و ارائه شدند. پهنای شستشوی متفاوت در انواع اسکرابر، حجم مخزن با ظرفیت های مختلف و… موجب انعطاف در انتخاب بهترین مدل اسکرابر شد. کفشوی صنعتی TERA در سال ۲۰۱۶ با سه لاستیک و با هدف افزایش ایمنی در حرکت بر روی سطح شیبدار تولید شد.

سایر محصولات

برند ایتالیایی RCM علاوه بر انواع متفاوت اسکرابر و سوییپر، محصولات با کیفیت دیگری نیز در زمینه نظافت صنعتی تولید و ارائه کرده است. جاروبرقی های تجاری و صنعتی کاربردی یکی از محبوب ترین تجهیزات ارائه شده توسط RCM است. همچنین بخارشوی های صنعتی FORCE در چند مدل موجب بهینه سازی نظافت با بهترین کیفیت می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا