مقالات آموزشی

سوییپر خودرویی بهترین راهکار برای نظافت محیط

امروزه با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی، نظافت در محیط های مختلف بسیار آسان تر شده است. این دستگاه ها علاوه بر بالا بردن کیفیت نظافت، سرعت نظافت را بالا برده و موجب راحتی کاربر و عدم خستگی برای نیروی خدماتی می گردد. دستگاه سوییپر صنعتی می تواند به صورت دستی و یا سرنشین دار باشد. سوییپر دستی در محیط هایی مانند محوطه ها و پارکینگ های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. سوییپر سرنشین دار که هدایت آن همانند خودرو می باشد به دلیل پهنای نظافت بالا برای نظافت محیط هایی با وسعت بالا مانند محوطه های وسیع، پارکینگ ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه نحوه عملکرد سوییپر و مزایای استفاده از این دستگاه بیان شده است.

نحوه عملکرد دستگاه سوییپر صنعتی

سوییپر سرنشین دار به گونه ای است که همانند خودرو کاربر بر روی صندلی می نشیند وکنترل دستگاه را به دست می گیرد. هدایت دستگاه توسط کلید های کنترلی انجام می شود. سوییپر صنعتی می تواند دارای دو یا سه برس جانبی برای جمع آوری خاک و زباله ها و یک برس مرکزی برای هدایت آلودگی های جمع آوری شده به سمت سامانه مکش باشد. برس های جانبی به صورت دیسکی و برس مرکزی از نوع غلطکی می باشد. استفاده از سوییپر صنعتی بسیار آسان است و برای نیروهای خدماتی امر نظافت را بسیار آسان نموده است.  ایمنی بالای این دستگاه ها باعث شده است که در محیط های مختلفی از آن ها استفاده نمود. نیروی محرکه سوییپر سرنشین دار بسته به مدل می تواند باتری یا سوخت فسیلی باشد. در فضاهای مسقف باید از سوییپر باتری دار استفاده نمود تا سوخت فسیلی موجب آلوده کردن هوای محیط نگردد. اما برای فضاهای بیرونی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

مزایای سوییپر خودرویی

دستگاه های نظافتی جدید مانند سوییپر خیابانی علاوه بر برطرف نمودن مشکلات نظافت به روش های سنتی دارای مزایای بیشتری نیز می باشند که باعث شده افراد در همه محیط ها به ویژه محیط های وسیع و صنعتی به این دستگاه ها روی بیاورند. در ادامه برخی از مزایای استفاده از سوییپر برای جمع آوری گرد و خاک و ضایعات خشک از سطح زمین بیان می شود.

کیفیت بالای نظافت

استفاده از جاروی شهری برای نظافت محوطه ها نتایج بسیار بهتری نسبت به روش های دستی خواهد داشت. با استفاده از این دستگاه با یک بار عبور می تواند ضایعات را به خوبی جمع آوری نماید و نیازی به برگشت مجدد نمی باشد.

قدرت مانور بالا

سویپر صنعتی دارای ابعاد و پهنای نظافت مناسبی است که باعث می شود قدرت مانور بالایی داشته باشد و در  محیط های مختلفی قابل استفاده باشد. به همین دلیل کاربر به راحتی از آن می تواند استفاده نماید و در انتهای مسیر دور بزند.

سرعت بالای نظافت

جاروی خیابانی سرنشین دار به دلیل پهنای بالای نظافتی، در هر بار عبور مساحت زیادی را نظافت می نماید بنابراین سرعت نظافت توسط این دستگاه ها نسبت به روش های سنتی بسیار بالا است. همین امر موجب کاهش چشمگیر زمان نظافت در محوطه هایی با وسعت بالا می گردد.

ایمنی بالا

سوییپر خودرویی دارای ساختاری ایمن بوده و ارگونومیک می باشد. بنابراین هدایت آن برای کاربر بسیار آسان است و دید مناسبی نسبت به محسط اطراف دارد. صندلی دستگاه به گونه ای است که کاربر در صورت استفاده مداوم و چند ساعته به هیچ عنوان احساس خستگی نمی کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا