اخبار

مراحل ساخت اسکرابر و تجهیزات نظافتی Tennant

کمپانی Tennant یکی از به نام ترین و معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات تخصصی نظافت صنعتی می باشد و در زمینه تولید تجهیزاتی هم چون اسکرابر ، سوییپر ، پولیشر و … فعالیت دارد. ارائه محصولات باکیفیت و راهکارهای نظافت حرفه ای از جمله افتخارات این کمپانی بزرگ است. عمده شهرت این برند برای تولید محصولات صنعتی سخت کار و پر قدرت می باشد و دستگاه های تولید شده توسط این شرکت در مراکز صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی مراحل تولید دستگاه های مکانیزه نظافتی در این شرکت از برش قطعات و فلزات گرفته تا مونتاژ و بازبینی و کنترل نهایی در عالی ترین سطح کیفی با ایمنی بالا انجام می پذیرد. در ادامه برخی از فعالیت های تیم تولیدی ماهر این شرکت تشریح می گردد.

 

فرآیند ساخت قطعات فلزی

فرآیند ساخت قطعات فلزیقطعات فلزی دستگاه های زمین شوی صنعتی و سوییپر از فلز خام تهیه شده و با لیزر به اندازه های مورد نظر و دقیق برش داده می شوند. پس از برش، پرداخت قطعات به روش های مختلف مانند شکل دهی، پرس، جوشکاری و ماشین کاری انجام می گیرد.

 

رنگ آمیزی قطعات

پس از برش و پردازش قطعات، رنگ پودری به صورت الکترواستاتیک تمامی سطح قطعات را در بر می گیرد. سپس این رنگ پودری در یک کوره پخته می شود تا رنگ کیفیت بهتری پیدا کند و به طور کامل به سطح فلز بچسبد.

 

ریخته گری گریز از مرکز

بسیاری از محصولات تولید شده در کمپانی Tennant با فناوری ریخته گری گریز از مرکز ساخته شده اند که دوام و استحکام بالای آن ها را رقم می زند. این بدان معنا است که قطعات با این روش قالب گیری می شوند. بدنه تجهیزات توسط ریخته گری گریز از مرکز و با استفاده از پلی اتیلن با ضخامت بالا تولید می شود. قالب حاوی مواد پلی اتیلنی درون یک کوره حرارت می بیند و پس از خارج شدن از کوره چرخانده می شود تا ماده شکل گیرد. در نهایت قطعات ریخته گری شده از قالب خارج شده و به اندازه مورد نظر در می آیند.

 

مونتاژ قطعات اسکرابر و سایر دستگاه ها

مونتاژ قطعات اسکرابر و سایر دستگاه هافرآیند مونتاژ فرآیندی است که قطعات گرد هم آمده و دستگاه اصلی را تشکیل می دهند. اجزای فلزی، بدنه پلی اورتانی و سایر اجزا بر اساس استانداردهای خاص نصب می گردند. تکنسین های واحد مونتاژ بخش های مختلف دستگاه را بازرسی می کنند تا محصولات بدون هیچ عیب و نقصی به دست مشتریان برسد و مشکلات غیر منتظره برای آن ها به وجود نیاورد.

 

بازرسی اسکرابر و سوییپر

کیفیت دستگاه های سوییپر، اسکرابر و سایر تولیدات برای کمپانی Tennant‌ یک اصل مهم است و بنابراین تمامی محصولات پیش از آن که در دسترس مشتریان قرار گیرد،‌ به دقت بررسی می شوند تا کوچکترین نقصی مرتفع شود. پس از بازرسی و اطمینان از سلامت و ایمنی دستگاه، محصولات برای حمل و عرضه به بازار آماده هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا