مقالات آموزشی

راهنمای خرید کفشوی صنعتی

اسکرابر ها امروزه در اغلب محیط های صنعتی و تجاری جایگزین روش های دستی نظافت شده اند. مزایای متعددی برای این دستگاه وجود دارد که خرید کفشوی صنعتی را توجیه پذیر می نماید. اول از همه این دستگاه می تواند به سرعت محیط را تمیز نموده و زحمت کاربر را به حداقل برساند. همچنین اسکرابر صنعتی آب کثیف را در مخزن آب کثیف بصورت جداگانه از محیط جمع آوری می نماید. بعلاوه کیفیت شستشوی صنعتی با دستگاه کفشوی نسبت به روش های دستی سنتی به مراتب بهتر است. بنابراین مدیران مجموعه های مختلف از جمله صنایع و مراکز تجاری نباید درنگی در مورد خرید کفشوی صنعتی و جایگزینی روش دستی داشته باشند. در ادامه نکاتی در ارتباط با خرید این تجهیزات نظافتی ارائه می شود.

توصیه هایی برای خرید کفشوی صنعتی

خرید کفشوی صنعتی برای ترمینالآیا به اسکرابر برقی نیاز دارید یا دستگاه کابلی جوابگوی نیازتان است؟ ابعاد محیط مد نظر شما چقدر است؟ آیا بودجه لازم برای خرید کفشوی صنعتی را دارید؟ این ها سوالاتی هستند که قبل از خرید کفشوی صنعتی بایستی به آنها توجه نمود. جواب بعضی از سوالات خود به سوالات دیگر مربوط است. مثلا اینکه تفاوت قیمت کفشوی صنعتی کابلی و باتری دار می تواند عاملی برای انتخاب یکی از این مدل ها با توجه به سرمایه موجود یک مجموعه باشد. کفشوی صنعتی مناسب محیط شما در هر صورت بعد از در نظر گرفتن عوامل مختلف انتخاب شده و مزایای متعددی را برای شما فراهم می آورد. یک اسکرابر صنعتی زحمت کاربر را کم نموده و بوسیله آن در کمترین زمان می توان یک محیط را نظافت نمود.

برای خرید کفشوی صنعتی از کجا شروع کنیم؟

در خرید کفشوی صنعتی اولین قدم مشورت با کارشناس فنی و زبده از جمله مختصصین فنی شرکت های ارائه دهنده تجهیزات نظافتی مانند ابراهیم می باشد. با این حال توصیه هایی کلی برای خرید عاقلانه این دستگاه جهت انجام فرآیند نظافت صنعتی وجود دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم. اول اینکه در انتخاب بین اسکرابر باتری دار و کابلی، باید به مزاحمت احتمالی کابل دستگاه برای تردد افراد توجه داشت. بنابراین از محیط دارای تردد زیادی است، استفاده از اسکرابر کابلی چندان معقول نمی باشد. اسکرابر صنعتی همچنین در دو مدل دستی و خودرویی به شما مشتریان عرضه می شود. انتخاب بین این مدل برای انجام فرآیند نظافت صنعتی یا شستشوی کف در مرکز تجاری به وسعت محیط مد نظر شما و البته سرمایه بستگی دارد.

شستشو با اسکرابر یا روش دستی

خرید کفشوی صنعتی برای پاساژشما ممکن است در حال حاضر از ابزار های دستی برای شستن سطوح کف مجموعه خود استفاده کنید. اگر از بیرون به این حرکت نگاه شود، معایبی متعددی را می توان برای آن متصور شود. اول از همه اینکه این کار قطعا زحمت زیادی را هر روز به نیروی خدماتی شما تحمیل می کند، در حالیکه می توانید با خرید کفشوی صنعتی این زحمت را به حداقل برسانید. همچنین یک امر نظافت و شستشوی موثر و سریع را نمی توان با روش دستی انجام داد. همچنین وقتی شستشوی دستی را انتخاب می کنید، دیگر زمانی را برای نیروی خدماتی جهت انجام سایر امور نمی گذارید. در حالیکه با  صرف زمانی بسیار کمتر می توان محیط را با اسکرابر صنعتی شستشو داد و استفاده بهینه تری از نیروی خدماتی برد. در مجموع طبق تحقیقات، اسکرابر ها بیش از ۷۵ درصد کارآمد تر از تی دستی در شستشوی سطوح عمل می کنند، بهداشتی تر هستند و در مصرف آب صرفه جویی می نمایند.

اسکرابر دستی یا خودرویی؟

ممکن است محیط شما با اسکرابر خودرویی بهتر و سریع تر شستشو شود اما با خرید کفشوی صنعتی سرنشین دار بزرگ قطعا توانایی شستشوی معابر کوچک را از دست خواهید داد. بنابراین وسعت زیاد محیط تنها دلیل خرید اسکرابر سرنشین دار نیست و باید به عوامل دیگری نیز توجه نمود. وجود موانعی در محیط که حرکت اسکرابر خودرویی را مختل کند، تردیدی در خرید کفشوی سرنشین دار ایجاد می کند. البته اگر در محیط شما از نظر متخصصین فنی، اسکرابر خودرویی یک ضرورت در مقایسه با کفشوی دستی به حساب بیاید، می توانید برای بخش های کوچک و با عرض کم خود در کنار این دستگاه از یک کفشوی دستی استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا