مقالات آموزشی

استفاده از جاروبرقی صنعتی برای نظافت آمفی تئاتر

سالن های سینما و آمفی تئاتر از جمله اماکن عمومی و پر ترددی می باشند که در طول ایام سال همواره مورد توجه افراد جامعه و علاقمندان به هنر فیلم و سینما قرار دارند. مسلما حضور طولانی افراد در این بخش ها و استفاده از تنقلات در طول نمایش فیلم و تئاتر موجب آلودگی سطوح می گردد. علاو.ه بر این حجم بالای تردد روزانه در این اماکن موجب انتقال حجم زیادی از آلاینده ها از فضای بیرون به فضای داخل می گردد. بی شک حضور آلاینده ها در چنین محیط هایی ضمن کاهش جلوه های بصری محیط و انتشار بوی نامطبوع در محیط تاثیرات نامطلوبی بر سود آوری کسب و کار دارد. از این رو به منظور فراهم نمودن محیطی مناسب برای مراجعان و در نتیجه ارتقا سود آوری و بهره وری کسب و کار، نظافت و مهار آلودگی ها امری لازم و ضروری می باشد. با توجه به ویژگی های محیطی سالن های سینما و آمفی تئاتر استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی راهکار مناسب و ایده آلی برای نظافت و جمع آوری آلاینده های انباشته در این محیط ها می باشد.


بخش های متفاوت سالن سینما و آمفی تئاتر

جاروبرقی صنعتیسالن های سینما و آمفی تئاتر به منظور فراهم نمودن حداکثر امکانات رفاهی برای افراد دارای بخش های گوناگونی چون سرویس بهداشتی ، راهرو ها، راه پله ها، بوفه، سالن سینما و … می باشند. با توجه به اینکه قسمت اعظم زمان حضور افراد در سالن نمایش می باشد،‌ این بخش از مجموعه دارای حجم بالایی از آلودگی می باشد. در نتیجه این بخش از مجموعه،‌ در مقایسه با بخش های دیگر، نیازمند نظافت دقیق تر و رسیدگی بیشتری می باشد. انتخاب راهکار مناسب نظافتی نقش بسزایی در جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده های انباشته در این بخش ها دارد.


جاروبرقی صنعتی راهکار مناسب برای نظافت

با توجه به وسعت بالای سالن های سینما و امفی تئاتر ها، استفاده از جاروبرقی صنعتی راهکار مناسب و ایده آلی برای نظافت این محیط ها می باشد. چرا که دستگاه های خانگی جاروبرقی قادر به کارکرد طولانی مدت نبوده و در نتیجه نمی توانند نیاز های نظافتی این محیط ها پوشش دهند. این در حالیست که جاروبرقی صنعتی به واسطه تجهیز به موتور ها و پمپ های قدرتمند از توان بالا و کافی برای جمع آوری آلاینده ها و نظافت محیط های وسیع برخوردار است.


استفاده از جاروبرقی صنعتی برای نظافت سالن ها

جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتیجاروبرقی صنعتی برای نظافت محیط های وسیع طراحی شده اند. از این رو مخازن آنها از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی می توانند برای جمع آوری حجم بالایی از آلاینده ها به کار روند. قدرت مکش بالا از دیگر مزایای این دستگاه ها می باشد که امکان مکش آلاینده های چگال را به راحتی فراهم می نماید. ساختار فشرده و منسجم جاروبرقی صنعتی به راحتی امکان تردد دستگاه را در فضای سالن ها فراهم نموده و در نتیجه موجب افزایش سرعت در عملیات نظافت می گردد. علاوه بر این قرار گیری دستگاه جاروبرقی صنعتی بر روی ترولی چرخ دار حمل و نقل آن را آسان می نماید.


کاربرد دستگاه جارو برقی برای نظافت صندلی ها

دستگاه های جاروبرقی صنعتی به منظور فراهم نمودن امکان نظافت سطوح نا هموار مجهز به انواع سری ها می باشند. با توجه به اینکه سالن سینما دارای تعداد زیادی صندلی می باشد، نظافت و جمع آوری آلاینده های انباشته بر روی این بخش ها نیز اهمیت دارد. استفاده از سری های متفاوت امکان نظافت سطوح صندلی ها و گوشه و کناره ها را به راحتی برای کاربر فراهم می نماید.


جاروبرقی کوله ای راهکار مناسب برای نظافت سالن سینما

جاروبرقی صنعتیجاروبرقی کوله ای نمونه ای دستگاه های جاروبرقی می باشد،‌ که به واسطه طراحی خاص و خود ابعاد فشرده ای که دارد برای نظافت فضا های متراکم و بخش های دور از دسترسی مناسب می باشند. از این دستگاه ها به راحتی می توان برای نظافت ف۵ضای بین صندلی ها استفاده نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا