اخبار

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، هر ساله با حضور جمعی از بنگاه های داخلی و خارجی برگزار می شود. این بنگاه ها با هدف ورود به چرخه اقتصاد ایران در جمع بزرگترین گردهمایی دست اندر کاران صنعت ساختمان شرکت می نمایند. این نمایشگاه سابقه ۱۵ ساله داشته و هر ساله با حضور مشتاقان داخلی و خارجی برگزار می شود. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی امسال نیز به مانند سال های گذشته حضور فعالی در این محیط تخصصی دارد.

 

ویژگی های نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در کشور می باشد که با حضور مقامات بلند پایه از جمله وزیر صنعت و معدن افتتاح می شود. حضور شرکت های داخلی، موجب شناساندن توانمندی های کشور در صنعت ساختمان و انتقال تکنولوژی داخلی به دیگر کشور هاست. همچنین شرکت های خارجی با معرفی توانایی های خود، راه را بر پیشرفت بهتر بخش های داخلی فراهم نموده اند. در مجموع، چنین محیط هایی موجب معرفی توانمندی های علمی و اقتصادی کشور و رشد بهتر اقتصاد می شود. نمایشگاه امسال از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه سال ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

اهداف شرکت ابراهیم جهت حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم مانند سال های گذشته، دستگاه های نظافت صنعتی مناسب برای محیط های ساختمانی را عرضه نموده است. این شرکت حضور پر رنگ تری نسبت به سال گذشته داشته و محصولات متنوع و جدید خود را به بازدید کنندگان عرضه نموده است. دستگاه اسکرابر جهت شستشوی کف، واترجت جهت شستشوی نمای ساختمان ها و جاروبرقی به منظور نظافت محیط های داخلی ساختمان از جمله دستگاه های قابل ارائه شرکت ابراهیم می باشد. بطور خلاصه اهداف کلی شرکت ابراهیم از حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان به شرح زیر می باشد :

۱- ارائه انواع دستگاه های نظافت صنعتی مطابق با نیازهای گوناگون مشتریان

۲- معرفی جدید ترین تجهیزات نظافتی

۳- حرکت در مسیر توسعه اقتصادی و پیشرفت

۴- فراهم سازی بستر مناسب جهت تبادل تجربیات و اطلاعات با مخاطبان
شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ساختمان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا