مقالات آموزشی

صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه با دستگاه کارواش صنعتی

شستشوی فشار قوی یکی از مهم ترین بخش های عملیات تعمیر و نگهداری در مجموعه های صنعتی و نیمه صنعتی است و در همین راستا تهیه یک یا چند واترجت صنعتی یک سرمایه گذاری ارزشمند و بلند مدت برای صاحبان صنایع و مشاغل به شمار می آید. انواع دستگاه کارواش صنعتی در هر بازار کاری از صنایع سنگین گرفته تا محیط های کوچک تر کاربرد دارند و با توجه به نوع دستگاه ابزارهایی مناسب برای شستشوهای سبک و سنگین هستند. این تجهیزات سبب صرفه جویی در زمان، آب، انرژی و حتی هزینه های جاری برای نظافت و شستشو می شود.

چگونه یک دستگاه کارواش صنعتی به پیشرفت صنایع و مشاغل کمک می کند؟

پیشرفت صنایع و مشاغل با دستگاه کارواش صنعتیانواع دستگاه واترجت صنعتی همواره در پیشرفت یک کسب و کار نقش مؤثر دارند. شستشوی تجهیزات، قطعات و تأسیسات صنعتی تنها به عنوان عملیاتی برای تمیزی و حفظ ظاهر صورت نمی گیرد بلکه یکی از گام های اصلی در فرآیند سرویس و نگهداری محسوب می شود. سیستم شستشوی فشار قوی به روش های مختلف فواید بسیار زیادی به همراه دارد :

واترجت صنعتی و صرفه جویی در زمان

شوینده فشار قوی با هدف بهبود بخشیدن شستشوهای صنعتی از جنبه های گوناگون طراحی و ساخته شده اند و بنابراین از اثر بخشی بسیاری بالایی برخوردار هستند. واترجت ها بسته به نوع و کارایی دستگاه سرعت شستشو را نسبت به شیوه های دستی و شیلنگ های معمولی، ۴ تا ۵ برابر افزایش می دهند.

کارواش صنعتی و صرفه جویی در انرژی

قدرت فوق العاده پاک کنندگی و افزایش سرعت شستشو با استفاده از شوینده های فشار قوی سبب می شود کاربران برای انجام یک کار خاص انرژی و وقت کمتری صرف کنند. در نتیجه این امر از میزان زحمات و خستگی کاربر به مقدار قابل ملاحظه ای کاسته شده و بهره وری این افراد افزایش می یابد.

دستگاه کارواش صنعتی و صرفه جویی در مصرف آب

در میان همه روش های نظافتی برای تمیز نمودن تاسیسات و تجهیزات صنعتی، دستگاه های واترجت صنعتی کمترین میزان مصرف آب و مواد شوینده را دارند. شوینده فشار قوی وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد و در حقیقت نظافت و لایه برداری با استفاده از نیروی بالای آب انجام می گیرد. در این میان برای تمیزی بیشتر دیگر لزومی به مصرف آب فراوان نخواهد بود و قدرت بالای حجم کمی از آب به شستشوی با کیفیت سطوح آلوده منتهی شده و تا ۸۰ درصد از مصرف آب صرفه جویی به عمل می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت فروش کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز می توانید شماره ۰۲۱۸۷۱۸۴ تماس بفرمایید تا با کارشناسان و مشاورین مجموعه ابراهیم بهره ببرید.

واتر جت صنعتی و صرفه جویی در هزینه

کاهش مصرف آب، جلوگیری از هدر رفت زمان و افزایش بازدهی نیروهای انسانی مزیت های اقتصادی بسیاری در پی دارد. تجهیزاتی که به خوبی و به درستی نگهداری می شوند، عمر طولانی دارند. شستشوی اصولی و به موقع تجهیزات و تاسیسات صنعتی با استفاده از واترجت صنعتی از خرابی های مکرر جلوگیری نموده و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات و ماشین آلات را که سبب به بار آمدن هزینه های گزاف می شود، به حداقل می رساند.

سرمایه گذاری مناسب با انتخاب واترجت صنعتی مناسب

سرمایه گذاری مناسب با انتخاب دستگاه کارواش صنعتیکاهش هزینه های نظافتی و شستشوی دقیق و درست تأسیسات و قطعات صنعتی با یافتن و انتخاب دستگاه های مناسب و سازگار با شرایط کاری امکان پذیر می گردد. انتخاب دستگاه مناسب به شرایط و امکانات محیطی مانند دسترسی به برق تک فاز یا سه فاز، جنس سطح، نوع آلودگی، شدت آلودگی و قیمت دستگاه کارواش صنعتی بستگی دارد. با بررسی همه جوانب و شرایط می توان به یک تصمیم گیری صحیح در ارتباط با تهیه ماشین آلات نظافتی دست یافت. به منظور شستشوی سطوح حاوی آلاینده های چرب مانند، روغن، گریس، مواد نفتی، شیمیایی و به طور کلی آلودگی هایی که دارای ترکیبات روغنی هستند، دستگاه کارواش صنعتی آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد و جهت از بین بردن سایر آلودگی های غیر روغنی مانند گرد و خاک و … واتر جت صنعتی آب سرد کاربرد دارد.

کاربرد دستگاه کارواش صنعتی در صنعت و تجارت

کاربرد دستگاه کارواش صنعتی در صنایعشوینده فشار قوی برای شستشوی انواع سطوح تجهیزات و ماشین آلات کاربرد دارد:

دستگاه مخلوط کننده سیمان، ماشین آلات راه سازی، برج های خنک کننده، کانال های هوایی، کوره های صنعتی، وسایل نقلیه و پارکینگ ها، ماشین آلات صنعتی، انواع مخزن، لیفتراک، بالابر، داربست، کانتینر، لوله و کانال، سطل زباله، قایق و کشتی، نرده، نیمکت، نمای ساختمان و محوطه و بسیاری سطوح هموار و ناهمواری که نسبت به آب مقاوم هستند. علاوه بر شستشو و جرم بری جهت عملیاتی مانند رسوب زدایی، رنگ بری، زنگ زدایی و سندبلاست کاربرد دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا