اخبار

معرفی ست نماشوی دستی ساخت کمپانی Lehmann

شیشه و نمای ساختمان ها در معرض آلودگی های بسیاری قرار می گیرد که از جلوه بصری آنها می کاهد. به منظور زیباسازی این ساختمان ها و حذف آلودگی های به وجود آمده در سطح نما، انجام شستشوی نما ضرورت می یابد. اما وجود برخی شرایط همچون ارتفاع ساختمان ها فرآیند نظافت و شستشوی نمای ساختمان را با دشواری های بسیاری مواجه می نماید. البته در صورت بهره گیری از تجهیزات تخصصی شستشوی نما این فرآیند با سهولت خاصی صورت می پذیرد. کمپانی Lehmann به منظور ایجاد سهولت در شستشوی نمای ساختمان ست نماشوی دستی تخصصی را طراحی و ارائه نموده است. این ست نماشوی دستی به منظور پاکسازی آلودگی ها از سطح شیشه در مراکز اداری، تجاری و منازل مناسب می باشد. سهولت در کاربری، طراحی ارگونومیک، عملکرد حرفه ای و عدم بر جای گذاری رد و اثر آب از برترین ویژگی های این ست نماشویی می باشد.


تجهیزات جانبی همراه ست LEWI

ست نماشوی دستی شامل یک کیف بوده که اجزای آن به صورت منظم در آن چیده شده اند.
۱-کاردک نظافتی : گاهی آلودگی ها به سختی بر سطح شیشه می چسبند که به منظور جداسازی و حذف این آلودگی ها می توان از کاردک نظافتی استفاده نمود. طراحی این کاردک به گونه ای است که در صورت استفاده هیچ گونه آسیبی به سطح شیشه وارد نخواهد کرد.
۲-لنس تلسکوپی : به منظور دسترسی و نظافت شیشه در ارتفاع می توان از این لنس استفاده نمود. لنس تلسکوپی ست نماشوی شیشه متشکل از سه بخش می باشد که با اتصال این سه بخش طول لنس به ۴ متر می رسد و به صورت کامل در هم قفل می شود.
۳-دسته نگهدارنده پد : از دیگر اجزای ست نماشوی Lehmann دسته نگهدارنده پد می باشد که به منظور نگهداری پدهای شستشوی نما درون این ست قرار گرفته است.
۴-پد های آستینی سفید و آبی : پد های آستینی به منظور پاک کنندگی سریع آلاینده ها از سطح شیشه مورد استفاده قرار می گیرند. این پد ها در اندازه ۳۵ سانتی متری ساخته شده و از قدرت بسیاری در حذف آلودگی ها برخوردارند.

ست نماشوی دستی ساخت کمپانی LEHMANN
                  ست کامل نماشوی مدل LEWI

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا