مقالات آموزشی

چگونه دستگاه اسکرابر موجب افزایش کیفیت شستشوی می گردد؟

در محیط های تجاری و صنعتی فرآیند نظافت امری مهم و ضروری به شمار می آید که انجام پذیرفتن آن با شیوه های صحیح سبب افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها می گردد. دستگاه کف شوی صنعتی ابزار مکانیزه ای است که به منظور نظافت و شستشوی انواع سطوح سخت طراحی و به بازار عرضه گردیده و کیفیت نظافت و بهداشت محیط را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. بنابراین انتخاب یک اسکرابر مناسب که با شرایط محیطی سازگاری داشته باشد اهمیت زیادی پیدا می کند.

نظافت سطوح کف با دستگاه کف شوی صنعتی

معرفی دستگاه کف شوی صنعتی
دستگاه کف شوی صنعتی

در محیط های گوناگون نوع کفپوش و هم چنین میزان آلودگی های آن ها متغیر است و در نتیجه نیازهای نظافتی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. به عنوان مثال مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، واحدهای صنعتی و بسیاری اماکن دیگر دارای کفپوش های مخصوص به خود هستند و این امر عملیات نظافت را در هر یک از آن ها متفاوت می سازد. تغییر ویژگی های سطوح کف قدرت لازم برای تمیز کردن آن ها را نیز تغییر می دهد. یکی از مزایای دستگاه کفشور صنعتی یا کف شوی صنعتی قابلیت شستشوی سطوح گوناگون می باشد که دارای قدرت و ظرفیت بالای پاک کنندگی بوده و انواع سطوح سخت را در محیط های مختلف شستشو می دهد.

کف شوی های برقی و باتری دار

کف شوی برقی و باتری دار

دستگاه های زمین شوی صنعتی به طور معمول در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند و از همین رو این ابزارها مجهز به موتور الکتریکی هستند تا آلایندگی محیطی به وجود نیاید. اسکرابر برقی در هنگام کار به طور مستقیم به منبع برق متصل می شود و طولانی مدت قابل به کار گیری است. این رده از دستگاه های کف شور صنعتی جهت شستشوی سطوح در محیط هایی که استفاده از لوازم دارای کابل برق محدودیتی ندارد و هم چنین به پریز برق دسترسی آسان دارند، بسیار مناسب است. اسکرابر باتری دار به دلیل نداشتن سیم برق از قدرت مانور بالایی برخوردار بوده و به منظور نظافت سطوح در محیط های پر رفت و آمد ابزاری ایده آل به شمار می آید. هر یک از کف شوی صنعتی برقی و باتری دار از قدرت فوق العاده ای بهره مند هستند و کاربران متناسب با شرایط و امکانات محیط خود دستگاه مناسب را انتخاب می نمایند.

تنوع در طراحی دستگاه های اسکرابر

دستگاه کف شوی صنعتی و اسکرابر
تنوع دستگاه اسکرابر

در هنگام انتخاب یک کفشوی مناسب عوامل متعددی هم چون مساحت، شدت آلودگی، دسترسی به پریز برق، وجود پیچ و خم در کنار قیمت زمین شوی صنعتی دخیل هستند و به همین دلیل تولید کنندگان تجهیزات مکانیزه نظافتی مدل های متنوعی از کف شوی صنعتی را طراحی نموده اند به گونه ای که مشتریان با هر نیاز نظافتی قادر به استفاده از این دستگاه ها خواهند بود. به منظور شستشوی سطوحی با وسعت بیشتر بهره مندی از کف شوی خودرویی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و جهت نظافت اماکن کوچک تر و یا محیط های دارای موانع حرکت زمین شوی دستی ابزاری مناسب می باشد. هم چنین در ساخت این دستگاه میزان بودجه کاربران نیز در نظر گرفته شده است و اسکرابرها با قیمت های متفاوت و با کیفیتی ثابت تولید گردیده اند.

تعمیر و نگه داری اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا دستگاه کف شوی صنعتی
تعمیر و نگه داری اسکرابر صنعتی

تمامی دستگاه های مکانیزه نظافتی به ویژه دستگاه کف شوی صنعتی اگر در شرایط مطلوب نگه داری شوند و پس از هر بار استفاده مورد بازرسی قرار گیرند حداکثر بازدهی را داشته و عملکردی بهینه از خود نشان می دهد. تمیز نمودن قطعات مصرفی دستگاه، تخلیه مخازن و نظافت تی لاستیکی، برس و فیلتر از جمله عملیاتی هر چند ساده هستند که سبب افزایش طول عمر کفشور صنعتی و بالا رفتن سطح کیفیت نظافت می گردند. در این صورت نیز مقدار خرابی و استهلاک دستگاه نیز کاهش چشمگیری یافته و کاربران می توانند چندین سال متوالی از مزایای آن از جمله کیفیت استثنایی شستشو، کاهش تعداد نیروهای انسانی، کاهش هزینه فعالیت های نظافتی و … بهره برند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا