اخبار

شعار خلاقیت در تولید جاروبرقی صنعتی توسط کمپانی delfin

در دنیای امروز که روزانه شاهد پیشرفت های چشم گیری در عرصه دانش و تکنولوژی هستیم مشکلات و خطرات پیش روی انسانها تنها با مغز و افکار خلاقشان قابل حل می باشد. (INNOVATION) به معنای خلاقیت و نوآوری است. خلاقیت در اصل یعنی تلاش برای ایجاد یک تغییر هدفدار و توانایی پرورش یک انگاره جدید در ذهن که این عامل از طرایق متفاوتی در ذهن افراد شکل می گیرد. در بحث های سازمانی که همواره گروهی از افراد جامعه با یکدیگر به فعالیت می پردازند، خلاقیت با ارائه طرح و هدفی نوین جهت بهبود و ارتقای شرایط و کیفیت محصولات معنا می یابد. نتیجه آن نیز افزایش بهره وری محصولات، ارتقای سطح کیفی تولیدات و کنترل هزینه های عملیاتی می باشد.

در سیستم های سازمانی خلاقیت و نوآوری البته عامل ایجاد رشد، بالندگی و تشویق حس رقابت در میان کارکنان نیز می باشد. بنابراین موجب می شود که افراد در این گروه ها انگیزش کاری بیشتری داشته و از طرفی بهداشت روانی و رضایت شغلی در میان آنان افزایش یابد.

کمپانی ایتالیایی دلفین که از تولید کنندگان موفق دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشد به منظور تولید محصولاتی با کیفیت و کارآمد خلاقیت را سرلوحه کاری خود قرار داده است. تیم متخصص طراحی در این شرکت از طریق جمع آوری اطلاعات و تمرکز بر اندیشه های جدید، استفاده از تجارب و با تکیه به زمینه های قبلی توانسته اند به ایده های جدید و بدیع دست یابد و آن ایده ها را در تولید محصولاتی با کیفیت تر و کارآمدتر بکار بندد. نتیجه این اقدام جسورانه مدیران این کارخانه موفق نیز کاهش هزینه ها، تنوع بالای تولیدات، کاهش ضایعات و بهره وری کلی کارخانه بوده است. شعار نو آوری و خلاقیت برای دست یابی به اهداف والای کمپانی دلفین در نظر گرفته شده است و این شرکت همواره تمایل دارد در سطوح بین المللی نیز در زمینه تولید جاوربرقی صنعتی در رده بهترین ها قرار گیرد.

جاروبرقی صنعتی
شعار خلاقیت و نوآوری سرلوحه کاری کمپانی دلفین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا