اخبار

حضور شرکت ابراهیم در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شیراز

یکی از مسائل مهمی که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد مسائل پزشکی و سلامت است. با توجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژی، همواره تجهیزات و دستگاه های جدیدی در این زمینه طراحی و تولید می گردند. دستگاه های جدید برای علم پزشکی و سهولت در امر درمان بیماران بسیار مهم می باشد. جهت آشنایی سرمایه گذاران، شرکت های تامین تجهیزات پزشکی، پزشکان و مدیران بیمارستان ها با جدید ترین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و استفاده از این دستگاه های جدید نمایشگاه هایی برگزار می گردد. این نمایشگاه ها فرصتی را ایجاد می کنند تا فعالان در حوزه پزشکی و تجهیزات مرتبط با سلامت بتوانند با مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی ارتباط برقرار نمایند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی با هدف ارتقای توانمندی های تولیدات تجهیزات و دارو ها، صادرات و واردات لوازم و تجهیزات پزشکی و همچنین دستگاه ها و تجهیزات نظافتی بیمارستان ها در شیراز برگزار شده است. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم نیز که همواره در حوزه نظافت و سلامت فعالیت داشته است، با عرضه پیشرفته ترین تجهیزات نظافت پزشکی و داروسازی در این نمایشگاه شرکت نموده است. شرکت ابراهیم با ارائه مدرن ترین دستگاه های نظافت و شستشو در جهت حفظ بهداشت مراکز درمانی و پزشکی نیز فعالیت می نماید.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه بین المللی فارس در شهر شیراز برگزار گردیده است. شرکت ابراهیم از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ در سالن بهار، غرفه ۳۷ میزبان علاقه مندان و فعالان در حوزه پزشکی و سلامت می باشد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شیراز
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شیراز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا