اخبار

معرفی دستگاه سوییپر slalom ساخت کمپانی RCM

کمپانی RCM ایتالیا نسل جدیدی از دستگاه های سوییپر را جهت استفاده در فضاهای داخلی همچون انبار نگهداری کالا و به منطور عبور از گذرگاه های باریک طراحی نموده است. طراحی جمع و جور این دستگاه سوییپر امکان عبور از درگاه های ورودی و بخش های محدود تا عرض ۸۰۰ میلیمتر به راحتی فراهم آورده است. تجهیز دستگاه به کیت نظافت فرش امکان جاروب فرش را در مدت زمان کوتاهی فراهم نموده و طراحی منحصر به فرد و ساختار یکپارچه سوییپر slalom هیچ گونه محدودیتی در استفاده از دستگاه ایجاد نخواهد کرد با وجود این قابلیت ها قیمت دستگاه مناسب بوده و هزینه های تعمیر و نگهداری از دستگاه نیز مقرون به صرفه می باشد.

عملکرد سوییپر Slalom

طراحی سوییپر slalom به گونه ای است که کاربر بر روی صندلی نشسته و به راحتی دستگاه را با قدرت مانور بالا هدایت می نماید. دستگاه سوییپر صنعتی با عبور از مقاطع آلوده سطوح هموار کف، به کمک برس های جانبی آلاینده ها از کفپوش جدا شده و به سمت برس سیلندری دستگاه هدایت می شوند. برس سیلندری با حرکت مداوم آلاینده ها را به درون مخزن دستگاه پرتاب می نماید.

 

 

 

 

 

قابلیت های منحصر به فرد سوییپر Slalom

کاربر در هنگام استفاده از دستگاه در فضاهای محدود در صورت نیاز به تغییر مسیر و دور زدن، تنها در فاصله ۱۹۰ سانتیمتری می تواند جهت حرکت دستگاه را تغییر دهد. وجود پنل کنترلی دستگاه روی فرمان امکان هدایت بهینه دستگاه در کلیه بخش ها را فراهم آورده و بازده عملیاتی دستگاه را ارتقا می بخشد. پهنای نظافتی دستگاه ۸۰ سانتی متر می باشد بدین ترتیب کاربر می تواند از تمامی قسمتها عبور نموده و نظافت گوشه ها و کناره های دیوار را به انجام رساند. کاربر با قرارگیری بر روی صندلی دستگاه دید کافی از محیط اطراف داشته و از این رو عملیات نظافت را به نحو احسن می تواند کنترل نماید. این دستگاه سوییپر کارآمد قابل استفاده در کلیه مکانهای تجاری، درمانی، اداری، مسکونی، مذهبی و آموزشی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا