اخبار

حضور پر رنگ شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی تهران

با رشد روز افزون شهر ها، مجتمع های کاربردی که در این شهر ها تاسیس می شوند نیز گسترش می یابند. از متراکم ترین اماکنی که در شهر ها در حال افزایش است، فروشگاه ها و مجتمع های تجاری می باشد. همه افراد با مراجعه به فروشگاه ها نیاز های خود از قبیل پوشاک، خوراک، تجهیزات لازم برای زندگی و… را فراهم می کنند. اما مدیریت فروشگاه ها مستلزم بهره گیری از شیوه های نوین و منظم است. یکی از مواردی که در فروشگاه ها و مجتمع های تجاری مشکل ساز است، نظافت سطوح چنین اماکنی است. یکی از رویداد های مهمی که در رابطه با فروشگاه ها و کمک به مدیریت صحیح آن ها انجام می پذیرد، نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی تهران می باشد که شامل کالا و خدمات فروشگاهی است.

شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی تهران (iranshop2019)

نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی هر ساله با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود. شرکت ابراهیم نیز که بزرگ ترین ارائه کننده تجهیزات نظافت صنعتی می باشد به منظور معرفی و ارائه خدمات و تجهیزات مناسب برای شستشو و نظافت بهینه در فروشگاه ها و مجتمع های تجاری در این نمایشگاه حضور بهم رسانید. تجهیزاتی که توسط شرکت ابراهیم ارائه می شود و مناسب برای نظافت فروشگاه ها می باشد، شامل موارد زیر است:

۱- دستگاه اسکرابر صنعتی که مناسب برای شستشوی سطوح وسیع و هموار کف در فروشگاه های زنجیره ای و مجتمع های تجاری می باشد.

۲- دستگاه سوییپر که با عملکرد فوق العاده و کاربردی موجب نظافت و جاروب کامل محوطه های گسترده و پارکینگ های فروشگاه ها خواهد شد.

۳- دستگاه جاروبرقی صنعتی که برای نظافت محیط های داخلی با دسترسی محدود در فروشگاه ها مناسب است.

۴- دستگاه واترجت صنعتی که با پاشش آب پرفشار همه آلودگی ها را از بطن سطوح در فروشگاه ها و مجتمع های تجاری می زداید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا